Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skrivit om ett stort företag tidigare som har noll koll.
Förra ärendet:
1: fick fel grejer
2: tog typ tio mail innan företaget förstod det
3: fick nya grejer
4: efter flera månader hör företaget av sig och undrar om jag vill ha nya grejer (som jag alltså redan fått) eller pengarna tillbaka.
5: företaget ger mig pengarna tillbaka trots att jag redan fått grejerna. Totalt förvirrade.

Beställde igen .
1. Fick fel grejer.
2. Fick relativt fort rätt grej
3. Fick typ en månad senare ett bekräftelsemail.
4. Frågade vad det var, då jag inte beställt något. Jo, dom har skickat rätt grej. IGEN.

Vad tusan är det för puckon som jobbar på företaget??
 
Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.

(det är inte jag som ska flytta)
 
Folk som plockar omogna lingon.

Såg ett par som plockade av alla omogna björnbär på ett stort buskage. Antagligen trodde de att det var någon slags hallon eller nåt, Störande!


Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.

(det är inte jag som ska flytta)

Skoja inte.. Närbilder på dörrhandtag, vaser ( :cautious: ), filtar, you name it.. Förstår det inte!
 
Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.

(det är inte jag som ska flytta)
En granne vill byta sin hyresrätt. Hon har BARA detaljbilder. På helt oförklarliga saker som troligen kommer följa med i flytten, och på blommor på vår gård som har blommat ut för länge sen. Dessutom har hon skrivit att man får köpa lägenheten till marknadspris. Det är inte sant, för vi kommer ge den som flyttar in ett rabatterat pris. Hon vill troligen EGENTLIGEN inte flytta, fast det känns inte riktigt som hon trivs heller.

Så om någon sitter på en HR med balkong i innerstan som inte har dyrare hyra än 6000 och ändå är större än 40 kvm, skicka ett PM så får ni annonslänken på Björns bostadsbytare..
 
Människa på simhallen som ställer vattenkranen på att spola maximalt flöde i över fem minuter.
För det blir aldrig ordentligt kallt här...

Nehej, kanske du ska ta med dig eget kylt vatten om det är så viktigt då. Eller kanske kan du överleva att dricka vatten som bara är halvkallt en enstaka gång. Istället för att hälla bort dessa enorma mängder. :crazy:
 
Att de har möblerat om TOTALT på mataffären. Jag hittar INGENTING. :banghead:
Har sprungit runt i typ en halvtimme för att få tag på tio varor. :meh:

Och så har de plockat bort saker ur sortimentet, typiskt de prisvärda och vettiga grejorna.
Enda saften som har mer bär än socker är borta, men mängden fejksaft av sötningsmedel och smakämnen är dubblad. :(

De frysta grönsakerna har krympt. Kikade inte i detalj, men flera grejer där måste vara borta för att få in det på det utrymmet, har bara inte sett vad som saknas än. Samtidigt så får enbart fryst pizza mer utrymme än alla grönsaker tillsammans. :rage:
 
Har skrivit om ett stort företag tidigare som har noll koll.
Förra ärendet:
1: fick fel grejer
2: tog typ tio mail innan företaget förstod det
3: fick nya grejer
4: efter flera månader hör företaget av sig och undrar om jag vill ha nya grejer (som jag alltså redan fått) eller pengarna tillbaka.
5: företaget ger mig pengarna tillbaka trots att jag redan fått grejerna. Totalt förvirrade.

Beställde igen .
1. Fick fel grejer.
2. Fick relativt fort rätt grej
3. Fick typ en månad senare ett bekräftelsemail.
4. Frågade vad det var, då jag inte beställt något. Jo, dom har skickat rätt grej. IGEN.

Vad tusan är det för puckon som jobbar på företaget??
Vilket företag? *Nyfiken*
Bonniers har gjort lite likande för mig. Orkar bara inte klaga...
 
Var till vården med min kliande hud. Fick recept på kortisonsalva.

Jag gör alltså av med ungefär en halv ärta två gånger dagligen. Tuben är GIGANTISK. Med den här förbrukningen skulle det ta mig typ fem år att använda slut på den. Sånt slöseri!
 
Liggande på en skrynklig linneduk 5 millar
Har alltid önskat mig linneduk och citroner. Sådan tur att man kan köpa det färdigt och slippa det ostädade köket jag har nu. Någon här som har 5 M att låna mig?

Ifall basilikan skulle vissna så antar jag att man kan reklamera och få pengarna tillbaka? Med det priset måste man kunna förvänta sig en helt annan kvalitet än på det som säljs i mataffären för en tjuga...
 
Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.

(det är inte jag som ska flytta)

Jag avskyr också sådana bilder. Jag gillar inte heller när det är en miljon bilder på en relativt liten bostad. En stor gård kanske kräver 40-50 bilder, en vanlig trea gör inte det.

(När vi sålde vår lägenhet, en trea, var det 12-13 bilder av lägenheten och kanske 4-5 på själva huset ch innergårdarna. Alldeles lagom! Och inga citroner. ;) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 944
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 569
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp