Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk som plockar omogna lingon.
Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.
(det är inte jag som ska flytta)
Citroner och basilika, 2,5 miljoner ...Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.
En granne vill byta sin hyresrätt. Hon har BARA detaljbilder. På helt oförklarliga saker som troligen kommer följa med i flytten, och på blommor på vår gård som har blommat ut för länge sen. Dessutom har hon skrivit att man får köpa lägenheten till marknadspris. Det är inte sant, för vi kommer ge den som flyttar in ett rabatterat pris. Hon vill troligen EGENTLIGEN inte flytta, fast det känns inte riktigt som hon trivs heller.Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.
Vilket företag? *Nyfiken*Har skrivit om ett stort företag tidigare som har noll koll.
Förra ärendet:
1: fick fel grejer
2: tog typ tio mail innan företaget förstod det
3: fick nya grejer
4: efter flera månader hör företaget av sig och undrar om jag vill ha nya grejer (som jag alltså redan fått) eller pengarna tillbaka.
5: företaget ger mig pengarna tillbaka trots att jag redan fått grejerna. Totalt förvirrade.
Beställde igen .
1. Fick fel grejer.
2. Fick relativt fort rätt grej
3. Fick typ en månad senare ett bekräftelsemail.
4. Frågade vad det var, då jag inte beställt något. Jo, dom har skickat rätt grej. IGEN.
Vad tusan är det för puckon som jobbar på företaget??
Citroner och basilika, 2,5 miljoner ...
Inredningsprylar är det iaf..Vilket företag? *Nyfiken*
Bonniers har gjort lite likande för mig. Orkar bara inte klaga...
Japp. Jackar upp priset direkt. Att samma linneduk legat i tre andra lägenheter i huset spelar ju ingen roll.Liggande på en skrynklig linneduk 5 millar
Har alltid önskat mig linneduk och citroner. Sådan tur att man kan köpa det färdigt och slippa det ostädade köket jag har nu. Någon här som har 5 M att låna mig?Liggande på en skrynklig linneduk 5 millar
Alla dessa jävla detaljbilder som finns på hemnet Snart kan jag inte kolla på lägenheter längre. Jag vill få en överblock av bostaden INTE se detaljbilder vilken filt som ligger i soffan eller vad som står i fönstret.
För att de går stenhårt på SAOL. Det är sjukt irriterande, jag har också en del såna ord.Jädra Wordfeud. Det godkänner inte BREMS! Hur är det möjligt.