God morgon @Invicta Hoppas att du får en trevlig dag idag.God morgon Buke, idag stör jag mig som på att aldrig bli trodd när jag öppnar mig om mina livserfarenheter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God morgon @Invicta Hoppas att du får en trevlig dag idag.God morgon Buke, idag stör jag mig som på att aldrig bli trodd när jag öppnar mig om mina livserfarenheter.
Är det den andra tråden du syftar på?God morgon Buke, idag stör jag mig som på att aldrig bli trodd när jag öppnar mig om mina livserfarenheter.
Är det den andra tråden du syftar på?
I såna fall vill jag bara flika in att flera håller med dig i tråden och gillar det du skriver . Du verkar fokusera på de/n person/erna som inte gör det och missar att flera är med dig.Snarare en genomgående trend på forumet som jag hinner glömma mellan gångerna, tills jag återigen skriver något personligt och de jobbiga svaren ramlar in som på beställning. Jag är duktig på att omedvetet skriva saker som skaver, tydligen...
Väg in hur hen skulle klara omställningen! En flytt för en dement kan vara förödande.Släktings demensboende är inte bra (de är dåliga på information, beslut kan inte lämnas skriftligt och de ljuger rätt friskt om småsaker, vilket får mig att undra hur bra det egentligen är på boendet) - nu har hen två erbjudanden om andra boenden, men är så svag att hen kanske inte orkar flytta. Jag försökte besöka Släkting och nuvarande boendet och bolla lite, men "fel" personal jobbade. Nu är beslutet (som måste tas inom någon dag) bara mitt
När vi ställde oss i kön på nytt var Släkting med (och väldigt ledsen för de hade börjat bråka om Pyssling som egentligen är Släktings hund)Väg in hur hen skulle klara omställningen! En flytt för en dement kan vara förödande.
Men jag lider med dig. Mina föräldrars boende var hemskt men det var vi hade att tillgå.
Släktings demensboende är inte bra (de är dåliga på information, beslut kan inte lämnas skriftligt och de ljuger rätt friskt om småsaker, vilket får mig att undra hur bra det egentligen är på boendet) - nu har hen två erbjudanden om andra boenden, men är så svag att hen kanske inte orkar flytta. Jag försökte besöka Släkting och nuvarande boendet och bolla lite, men "fel" personal jobbade. Nu är beslutet (som måste tas inom någon dag) bara mitt
Har ni inget skyddsombud?VÄRMEN
Vårt kontor saknar ventilation helt. Trots öppna dörrar är det 28 grader här inne och kvavt som fan. När man kommer på morgonen luktar det sko typ för luften är så instängd.
Har seriöst kronisk huvudvärk hela sommaren som bara släpper när jag har semester. Söndagarna brukar vara lite bättre men hinner ju inte ens återhämta mig på helgen.
Så sjukt verkligen att det får vara såhär, stort företag också.
Jo, den här frågan har varit uppe flera gånger sedan 80-talet men det händer inget, finns inte så mycket att göra tydligen. Det är ett modulhus på arrenderad mark och vi riskerar uppsägning typ varje år så de vill inte spendera något. Samtidigt är det en verksamhet som är väldigt svår att flytta på så det är inget som görs om det inte måste.Har ni inget skyddsombud?
Köp räkor och släng skalenJag stör mig på att en granne har parkerat sin bil på ett sätt så att sopbilen inte kom fram och kunde häömta våra sopor förra veckan. Vi har hämtning varannan vecka och att då inte frå hämtat på 4 veckor under sommaren är ju DRÖMMEN.
Gissa vilken granne som kommer få våra hushållssopor i sin tunna från nu. Vår är nämligen proppfull
Rasister på stranden.
Sitt hemma och smält för fan.
Vad händer?Mitt liv är en fars. Varför händer all skit mig? Orkar fan inte