Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sist jag åt på max fick jag oxå en helt ned dränkt dressing burgare.Stör mig på att jag inte alls tyckte om Max nya "plant based" hamburgare var god. Tog den med avokado (minns inte om den kom i fler varianter). Det är sällan jag säger att mat är äckligt, men detta var nog på gränsen till det.
Dels hade de fullkomligt dränkt allt i dressing, och sen smakade själva burgaren som dåligt kött, och konsistensen var alldeles mosigt.. Så kombinationen blött bröd pga mycket dressing, geggig burgare osv.. Nä tack. Sen blev jag också sjukt besviken på dippen till pommesen.. Har aldrig smakat "ranch" förut, men tyckte det mest smakade fett/majonnäs. Inte alls gott!
Mvh gnäll ^^
Stör mig på att jag inte alls tyckte om Max nya "plant based" hamburgare var god. Tog den med avokado (minns inte om den kom i fler varianter). Det är sällan jag säger att mat är äckligt, men detta var nog på gränsen till det.
Dels hade de fullkomligt dränkt allt i dressing, och sen smakade själva burgaren som dåligt kött, och konsistensen var alldeles mosigt.. Så kombinationen blött bröd pga mycket dressing, geggig burgare osv.. Nä tack. Sen blev jag också sjukt besviken på dippen till pommesen.. Har aldrig smakat "ranch" förut, men tyckte det mest smakade fett/majonnäs. Inte alls gott!
Mvh gnäll ^^
Max är ju typ ökända för att ha alldeles för mycket dressing på sina burgare. Vilket i sig är lite av en bedrift då dressing är gott, så det ska ju liksom vara mycket för mycket för att det ska vara för mycket så att säga, och det är detSist jag åt på max fick jag oxå en helt ned dränkt dressing burgare.
Har aldrig reagerat på det innan ^^ tror dock att jag reagerade nu när det liksom inte fanns någon konsistens i något. Annars brukar jag äta typ halloumi eller något som har något typ av tuggmotstånd!Max är ju typ ökända för att ha alldeles för mycket dressing på sina burgare. Vilket i sig är lite av en bedrift då dressing är gott, så det ska ju liksom vara mycket för mycket för att det ska vara för mycket så att säga, och det är det
Allt löste sig.Polisen.
Som inte har resurser att åka ut.
så nu står jag här med en bil full av stöldgods vid huset.
Suck.
Jag har blivit dålig av max senaste 2 gångerna. 2 olika max, 2 olika rätter så jag har slutat vara sugen. Deras smältost däremot ja tack.Att jag nu är brutalt sugen på Max, trots att det senaste som skrivits om dem här är allt annat än positivt. Logiskt hjärnan, logiskt!
Jag har för mig att jag läste krigsrubriker om att det var högerextremister med nazi-kopplingar på det där mordet? Var kom det ifrån?Logiken här:
På diverse Greklandssidor diskuteras våldtäkten och mordet på en amerikansk molekylärbiolog på Kreta i början av juli. En lokal kille sitter häktad och har erkänt. Två eller tre andra kvinnor har trätt fram och berättar att de känt igen hans modus: han har först kört på dem med sin vita bil och sedan försökt våldta dem. En riktigt obehaglig typ alltså.
Och kretensiske Dimitris i ett kommentarsfält: Det är inte så konstigt att vi har en massa psykopater på Kreta för matriarkatet är så starkt här!
Inte sett någonstans, tror jag?Jag har för mig att jag läste krigsrubriker om att det var högerextremister med nazi-kopplingar på det där mordet? Var kom det ifrån?
Jo, aftonbladet lyckades med den vinklingen. Hittar inte artikeln nu så förhoppningsvis plockades den ner.Inte sett någonstans, tror jag?
Enda kopplingen skulle vara att hon hittades i en tyskbunker från WW2. Men jag har inte sett att det skulle ha lett till misstankar om högerextremister.