Sockermaffian.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sockermaffian.
Person tipsar om en produkt hen testat.
Herregud vad tröttsamt.Person tipsar om en produkt hen testat.
Sockermaffian: "Den där innehåller faktiskt ett sockerkorn och det dör man av!!!!!!1111oneone".
Typ så. Händer varenda gång nån råkar nämna nånting som innehåller socker i ett par viktoperationsgrupper på fb och det stör mig att sockermaffian ska pracka på sin sockerhets på alla andra.
Minst sagt.Herregud vad tröttsamt.
Stör mig på att hotellvistelsen som skulle skänka lugn och ro endast slutade i sömnlöshet
Brandlarmet gick kl. 02:00 igår natt. Ett hotell för säkert 100 gäster hade bara en stackars nattportier som tydligen inte hade övat på sådana här situationer Och som inte borde vara ensam? Att se till att gästerna kom ut eller att kontrollera vad som utlöst larmet hände ju inte...
När vi skulle packa ihop resväskan imorse var all packning blöt Tittar upp och ser vattenläckan i taket som droppat rakt ner på väskan...
Det var flera tusen rakt ner i sjön
Men herregud, det där måste du ju kunna kräva ersättning för! StackareStör mig på att hotellvistelsen som skulle skänka lugn och ro endast slutade i sömnlöshet
Brandlarmet gick kl. 02:00 igår natt. Ett hotell för säkert 100 gäster hade bara en stackars nattportier som tydligen inte hade övat på sådana här situationer Och som inte borde vara ensam? Att se till att gästerna kom ut eller att kontrollera vad som utlöst larmet hände ju inte...
När vi skulle packa ihop resväskan imorse var all packning blöt Tittar upp och ser vattenläckan i taket som droppat rakt ner på väskan...
Det var flera tusen rakt ner i sjön
herregud vilket folk det finnsOkej, fortsatt ponnyannonsering.
I annonsen står det: "myndig person kontaktar mig via mail". Får ett antal "hej, jag är 12 år och älskar hästar".
Inga konstigheter.
Men idag, började med något liknande, jag svarade "dina föräldrar får kontakta mig". Får ett gäng frågor ändå. Svarar sakligt. Får sen frågan " om jag ska provrida, måste jag komma till Skellefteå då?"
Nej vännen, jag skjutsar såklart ponnyn till dig för provridning. Det är ju mer rimligt.
Tena får jag också! Första gången svor jag högt.Det dyker upp reklam i mitt flöde.
För Tena vuxenblöjor!!!
Så jävla gammal är jag inte.
Den har avlöst reklamen för BH för stor byst. Mitt kvarvarande bröst är a-kupa och jag använder inte BH. Alls.
Ja, vad ska det vara bra för?! Har också en visdomstand som inte ville vara som alla andra och valde att växa vågrätt istället för uppåt...Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden
För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?