Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden
För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?
Jag läste "grön pistol"Jag stör mig på att ingen vill köpa mitt fina brickbord för utsatt pris. Har fått ett skambud men hell no. Mest stör jag mig egentligen på att det absolut inte passar in. Det hade passat jättebra på balkongen men utan tak och inglasning kommer det bli förstört.
Och så stör jag mig på att jag har en grön pinnstol. Den passar inte in, den ser förjävlig ut... Men den har ett affektionsvärde så jag vill inte göra mig av med den heller
Tog bort en visdomstand första gången vid 35 års ålder, kanske ska få ta bort ytterligare en längre fram i livet.Vid 32 års ålder har en visdomstand gjort entré. Helt onödigt eftersom jag inte behöver bli visare och dessutom får den inte plats i min trånga käke.
Jag fattas redan fem tänder och det är ändå 0,0 mm mellan tänderna så det är mission impossible. Det innebär att visdomstanden växer snett utåt, rakt in i kinden
För att göra det ännu så har jag en känsla av att det kommer en till på andra sidan. Vad ska det vara bra för?
Önskar att det var en grön pistol! Den hade nog fått plats i en byrålåda iafJag läste "grön pistol"
Mina tankar kring det... ska vi nog inte ens tala om
Jag får reklam om gravidkläder...jag är 58 årStör mig på att jag får upp reklam här på buke från en nätbutik, och där visas just precis sådana byxor jag vill ha, till ett bra pris dessutom, men självklart är min storlek slut
Dumma tänder! Väx som ni ska baraStörigt
min sambo var nyligen hos tandläkaren och orsakade lite uppståndelse efter utförd röntgen då de upptäckte att han inte bara hade visdomständer utan YTTERLIGARE extra tänder bakom visdomständerna
Hade aldrig fått plats hos mig och då har jag bara 3 visdomständer...
Jag har kraftig PMS och stör mig just nu på en kollegan som harklar och väser ut luft. Räknade precis till 8 st på en minut. Harkel - fffffssssssssss. Som en jävla pyspunka.