Blomkruka?Jag håller på att dö av kissnödighet men kan inte gå då jag lyssnar in på ett telefonmöte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blomkruka?Jag håller på att dö av kissnödighet men kan inte gå då jag lyssnar in på ett telefonmöte
Haha, det vore något!Blomkruka?
Du verkar ha så mycket kollegor som inte vill jobba . Hur kommer det sig att de är så ointresserade? Är det okvalificerat arbete?Personer som sjukanmäler sig och sedan på sociala medier är på gymmet och storstädar. Man ba jahapp... Fattar inte att folk helt saknar (arbets)-moral. Varför ha ett jobb öht om man inte pallar?
Du verkar ha så mycket kollegor som inte vill jobba . Hur kommer det sig att de är så ointresserade? Är det okvalificerat arbete?
@tornblomma Ja vad trist! Är så omotiverande att jobba på såna ställen också tänker jag, där kollegorna är ointresserade liksom. Hoppas det blir bättre!
Personer som sjukanmäler sig och sedan på sociala medier är på gymmet och storstädar. Man ba jahapp... Fattar inte att folk helt saknar (arbets)-moral. Varför ha ett jobb öht om man inte pallar?
Hört talas om ketchupeffekten?Trycker på ketchupflaskan och först kommer ingenting sen kommer ingenting och sen ingenting och efter det kommer ALLT !
Har du testat att säga till dem?Samma sak idag igen, asså vad är det med folk?!
Samma med Johnnys senap TROTS att den till och med står upp och nerHört talas om ketchupeffekten?
Ok. SenapseffektenSamma med Johnnys senap TROTS att den till och med står upp och ner
Slott menar jag ^^Att man i serien "störst av allt" på Netflix påstår att herrgården blev ett skott genom tillbyggnad av två till torn (typ)
Har du testat att säga till dem?