MEN PERKELE! FYRA jävla minuter ifrån att seeda mig till led 9 på Vasaloppet 2020!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på att inga av mina företrädare har gått igenom dokument, så nu har jag påbörjat genomrensningen av 23 GB av dokument och bilder...
Delite knappen känns väldigt lockande ibland....Åh helvete
Jag hade en liknande situation när jag tog över som projektledare... min kassa fd chef hade sett till att det var totalt kaos på externa hårddisken: Namngivning av likartade dokument både på svenska och engelska (dvs hopplöst att söka), ej samma namngivningsprincip på bilder, olika folderstruktur från år till år trots samma typ av material osv. Jag kräks bara jag ser eländet.
Vad i hela fridens namn är DET DÄR?Som på den högra av dessa alltså lite dålig bild, men.
Stör mej på modet med hög midja. Så fruktansvärt fult och ännu värre med dom som springer runt i sina leggings uppdragna ändå upp till armhålan med världens cameltoe och tillhörande magtröja det ser ju på riktigt inte klokt ut
Jag stör mig på att jag råkade gå i nån tråd på fejjan (ditt fel @lil-sis ) där folk är så jävla enfaldiga att jag får knottror över hela kroppen. Jag blir galen på alla företrädesvis kvinnor som diskuterar föräldraledighet som om de var födda på 30-talet. Idioter
Nä fy. Det är ju så grymt obehagligt. Strax under naveln är lagom. Varken högre eller lägre.Det är ju askönt med hög midja så magfläsket håller sig på plats.
Jag får välja om jag vill lägga it dom på marketplace eller inte.Och nu stör jag mig på att mina säljesannonser i lokala(!) köp-/säljgrupper på Facebook publiceras på Marketplace trots att jag specifikt valt bort det, vilket gör att folk spammar mig med intressefrågor från andra änden av landet och blir sura när det visar sig att grejorna inte finns i närheten av dem...
Jag med. Och väljer inte. Men lik förbannat...Jag får välja om jag vill lägga it dom på marketplace eller inte.
Håller med om det, lagom kul när man ska ha ut babyskyddet och bilen bredvid har ställt sig alldeles för näraFolk som inte kan parkera och när det är allmänt känt att det är ont om platser vid lasarettet lik förbannat ställer sig med helt sjuka avstånd.
Jag ställde mig lagom nära en bil när jag väl hittade plats. Kom sen ut och bilen hade ersatts av en bil med en meters avstånd - bekvämt för mig men kom igen liksom!