Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag försöker nå en person i ett ganska akut ärende och personen svarar inte i telefon (och svarade inte på mitt rätt tydliga mail igår) - hon är grön i datorn så jag vet att hon är där. SVARA!!!
 
Stör mig på att jag har lönesamtal i morgon.
Jag kommer att få någonstans runt 1-1,5% vilket ju innebär en reallönesänkning.
Lönen är lyckligtvis inte allt, men det känns ändå litet trist att halka längre och längre ner i köpkraft.
 
Stör mig på att inga av mina företrädare har gått igenom dokument, så nu har jag påbörjat genomrensningen av 23 GB av dokument och bilder...

Åh helvete :crazy: :banghead:

Jag hade en liknande situation när jag tog över som projektledare... min kassa fd chef hade sett till att det var totalt kaos på externa hårddisken: Namngivning av likartade dokument både på svenska och engelska (dvs hopplöst att söka), ej samma namngivningsprincip på bilder, olika folderstruktur från år till år trots samma typ av material osv. Jag kräks bara jag ser eländet.
 
Jag stör mig på att jag måste åka till gynmottagningen i grannstaden för cellprov istället för att bara gå till barnmorskan här som vanligt. Fattar att det beror på mina cellförändringar men ändå.
 
Åh helvete :crazy::banghead:

Jag hade en liknande situation när jag tog över som projektledare... min kassa fd chef hade sett till att det var totalt kaos på externa hårddisken: Namngivning av likartade dokument både på svenska och engelska (dvs hopplöst att söka), ej samma namngivningsprincip på bilder, olika folderstruktur från år till år trots samma typ av material osv. Jag kräks bara jag ser eländet.
Delite knappen känns väldigt lockande ibland....
 
Jag stör mig på att jag råkade gå i nån tråd på fejjan (ditt fel @lil-sis ;) ) där folk är så jävla enfaldiga att jag får knottror över hela kroppen. Jag blir galen på alla företrädesvis kvinnor som diskuterar föräldraledighet som om de var födda på 30-talet. Idioter
 
Och nu stör jag mig på att mina säljesannonser i lokala(!) köp-/säljgrupper på Facebook publiceras på Marketplace trots att jag specifikt valt bort det, vilket gör att folk spammar mig med intressefrågor från andra änden av landet och blir sura när det visar sig att grejorna inte finns i närheten av dem...
 
Folk som inte kan parkera och när det är allmänt känt att det är ont om platser vid lasarettet lik förbannat ställer sig med helt sjuka avstånd.

Jag ställde mig lagom nära en bil när jag väl hittade plats. Kom sen ut och bilen hade ersatts av en bil med en meters avstånd - bekvämt för mig men kom igen liksom! :arghh:
 
Och nu stör jag mig på att mina säljesannonser i lokala(!) köp-/säljgrupper på Facebook publiceras på Marketplace trots att jag specifikt valt bort det, vilket gör att folk spammar mig med intressefrågor från andra änden av landet och blir sura när det visar sig att grejorna inte finns i närheten av dem...
Jag får välja om jag vill lägga it dom på marketplace eller inte.
 
Just nu stör jag mig något enormt på tandläkaren, var där i måndags och de fick skruva fast min tand (har två tänder i skruvar), hela proceduren kändes väldigt jäktad och de la på något ovanpå skruven. Nu när jag åt en vanliga macka lossnade allt så nu syns skruven... väldigt bra att det inte ens håller en vecka, ska ringa imorgon och reklamera att de får göra om.
Den andra tanden har fortfarande kvar samma som täcker skruven sen operationen (+10 år sedan), så tycker nog allt det borde hålla mer än 3 dar.... :meh:
 
Folk som inte kan parkera och när det är allmänt känt att det är ont om platser vid lasarettet lik förbannat ställer sig med helt sjuka avstånd.

Jag ställde mig lagom nära en bil när jag väl hittade plats. Kom sen ut och bilen hade ersatts av en bil med en meters avstånd - bekvämt för mig men kom igen liksom! :arghh:
Håller med om det, lagom kul när man ska ha ut babyskyddet och bilen bredvid har ställt sig alldeles för nära
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 619
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 522
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp