Den har aldrig samarbetat med mig hellerPlastfolie. Detta satans påfund helt omöjligt att få skiten att samarbeta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den har aldrig samarbetat med mig hellerPlastfolie. Detta satans påfund helt omöjligt att få skiten att samarbeta
Stör mig på uttrycket ”white trash” och att det börjar bli vanligare även på detta forum.
Har en sån där dag där jag tydligen är superkänslig å borde Linda in mig i bubbelplast. Har hittils fått envåldshärskare under foten utav normal mängd promenad för dagen, rivit upp mig på en plastpåse och har ett skavsår på höften för mina trosor dubbelvek sig...
Min dag blev bättre iaf.Alltså om du har henom under foten får du se till att läxa upp vederbörande så hen inför demokrati!
Sorry kunde inte låta bli
katt som kattKvarskatt
Håller med, jag vill ha vår och sol NU!Att det snart har regnat (eller snöat) i en vecka, och enligt långtidsprognosen skall det fortsätta på detta sätt. GNÄLL på det
Lagerhaus brukar ha roliga block med hårda pärmar tror jag.Jag stör mig på att det är så jävla svårt att hitta ett block jag gillar. Jag vill ha ett spiralblock med hård pärm och nåt kul eller fint omslag som inte kostar multum. That's it, det är inte höga krav. Nu köpte jag ett blekrosa tråkigt skitblock i brist på bättre, för de jag gillar (som ett block där det stod "write here write now" som var så jäkla klockrent) ska prompt ha mjuk pärm