Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på semlor... gjort 632 stycken idag och strax efter jag kom hem så ringde dom hysteriska från jobbet till min sambo och sa att det var slut och undrade hur man gjorde fler. Bad dom kolla i kylen och där fanns det ju en hel del.... och 2 min efter ringer en kollega till mig hysterisk och säger att hon inte hinner göra fler semlor och jag förklarar att det finns för det sa den andra kollegan för 2 min sen men hon är så uppe i varv att hon inte lyssnar men när hon gick och kollade så fanns det massa semlor kvar.

Så väldigt trött och irriterad på semlor idag. (Och folk)
 

Bifogade filer

  • 20190305_181154.jpg
    20190305_181154.jpg
    219 KB · Visningar: 256
Jag behöver flytta en kontorsdag och ta ledigt två då jag blivit bjuden på resa, logi och uppehälle på annan ort av en kompis för att vila upp mig, men det ser inte ut som jag kan åka för att det eventuellt blir tester av ett skitsystem jobbet köpt in. Förra gången jag skulle testa fungerade det en dag, resten av veckan satt jag och rullade tummarna, hatar kontorslandskap, kan inte ens läsa nyheterna utan att det märks att det är surf. :banghead:

Resan är redan betald och det går inte att flytta utan antingen åka det datumet eller inte alls. :arghh:
 
På min otacksamma jäkla lilla skithäst :cautious:

Hunden löper just nu och får inte följa med till stallet så för att ta mig till hästen får jag världens mest sorgsna små blickar av hunden som tycker att dagens höjdpunkt är att hänga med matte i stallet, inte lite dåligt samvete där inte...
Jag är dunderförkyld på nivån hostar blod och har snutit ut halva hjärnan, men hästen måste ju få gå först!
Väl i stallet tycker jag att hästen, som vilat hela två dagar, kanske vill få komma ut lite på en trevlig tur i skogen. Hästen, som normalt sett är bombsäker, förstår inte alls vilken ansträngning detta innebär utan ägnar mest tiden åt att leta spöken, takta runt och studsa på stället. Gravid i 7e månaden vågar jag inte riktigt ta den fighten utan våran mysiga skogstur har mest bestått av att jag fått promenera bredvid med värkande fogar och muttra ilsket.
En timma i skogen blev det i alla fall. Sköter han sig inte imorgon då jäklar :devil:
 
När min favorit kursledare inte är med på presentationen så blir energin så jäkla låg under presentationen. Lägg till att kursledaren som då pratar konstant fipplar med en penna eller något annat under hela presentationen och den andra kursledaren står mmmm och nickar på huvudet.
 
På att min dator bestämde sig för att uppdatera sig, utan att fråga mig först, och att detta har lett till att alla mina sparade lösenord i Chrome har försvunnit. Det är ju en jäkla tur att jag har ett så bra system för mina lösenord för annars skulle jag vara helt rökt, men trots detta är det ett par tre stycken som jag verkligen inte kan få rätt på... :banghead:
 
På att min dator bestämde sig för att uppdatera sig, utan att fråga mig först, och att detta har lett till att alla mina sparade lösenord i Chrome har försvunnit. Det är ju en jäkla tur att jag har ett så bra system för mina lösenord för annars skulle jag vara helt rökt, men trots detta är det ett par tre stycken som jag verkligen inte kan få rätt på... :banghead:
Är väl bara att logga in i chrome igen? Chrome har ju inget med själva datoruppdateringen att göra.
 
Är väl bara att logga in i chrome igen? Chrome har ju inget med själva datoruppdateringen att göra.
Det trodde jag också, men det första jag gjorde var att logga in i Chrome och det hjälpte inte! När jag kollar under "Saved passwords" så finns det ingenting lagrat... Jättemärkligt! Det enda jag kan tänka mig är om Chrome-appen som sådan (jag har Mac, så det är en separat installerad app) har genomgått någon slags uppdatering som lett till att den glömt allt?
 
Stör mej på att jag har tappat både hull och muskler så jag ser inte klok ut. Säkert inget som nån skulle reagera särskilt hårt på men jag ser det tydligt och vill inte se ut så här :(
 
Stör mig på att jag åkte in till stan tidigare än jag hade behövt, så nu har jag ingenting annat att göra än att vänta i en timme innan jag har det ärendet som jag åkte in för. Har handlat det jag skulle också så kan inte göra det heller
 
Stör mig på att inga av mina företrädare har gått igenom dokument, så nu har jag påbörjat genomrensningen av 23 GB av dokument och bilder...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
23 502
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 091
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 619
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 522
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp