Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är en av mina anledningar till att jag är singel om nån frågarSkidbackar på osten!
Sambon vägrar lära sig att om man skär osten diagonalt hela tiden åt samma håll, alltså så att den ena skivan blir mindre och att ostens smala sida inte blir skuren två gånger, så blir det inte en skidbacke. Men neeeeej då! Han anser att det är bättre att skära tvärs över kortsidan lite då och då är mycket bättre! Vilket slutar med att osten istället blir som en jäkla puckelpist. Platt upptill, nedförsbacke och slutligen uppförsbacke. HELT OMÖJLIGT ATT SKÄRA PÅ SLUTET!!!!
Fy fan jag som tycker det kan vara lite mycke i vanliga fall.På att de enda semlorna som finns tillgängliga i mitt område ser ut såhär:
Visa bifogad fil 26270
Cream overload någon?!
Haha, jag också! Hälften brukar vara nog i vanliga fall - i det här fallet skulle jag snarare dra ner det till en fjärdedel!Fy fan jag som tycker det kan vara lite mycke i vanliga fall.
På att de enda semlorna som finns tillgängliga i mitt område ser ut såhär:
Visa bifogad fil 26270
Cream overload någon?!
Köp varsin ost! Jag blir helt tokig på det som GRÄVER i smöret. Eller smulor. Bättre med varsitt smörpaket..Skidbackar på osten!
Sambon vägrar lära sig att om man skär osten diagonalt hela tiden åt samma håll, alltså så att den ena skivan blir mindre och att ostens smala sida inte blir skuren två gånger, så blir det inte en skidbacke. Men neeeeej då! Han anser att det är bättre att skära tvärs över kortsidan lite då och då är mycket bättre! Vilket slutar med att osten istället blir som en jäkla puckelpist. Platt upptill, nedförsbacke och slutligen uppförsbacke. HELT OMÖJLIGT ATT SKÄRA PÅ SLUTET!!!!
Det där är typ världens bästa idé!Köp varsin ost! Jag blir helt tokig på det som GRÄVER i smöret. Eller smulor. Bättre med varsitt smörpaket..
På att de enda semlorna som finns tillgängliga i mitt område ser ut såhär:
Visa bifogad fil 26270
Cream overload någon?!
Jobbar med ett par stycken som gillar att ta dubbelt så mycket smör som behövs, bre runt det på knäckebrödet ett tag för att sedan skrapa av hälften av smul-smörblandningen i paketet igen. Jag har på riktigt ett eget smörpaket på jobbet för jag tycker det är så äckligt.Köp varsin ost! Jag blir helt tokig på det som GRÄVER i smöret. Eller smulor. Bättre med varsitt smörpaket..
Ja, jag blir tokig! Knäckebrödssmulor eller från rostade mackor är det värsta jag vet!Jobbar med ett par stycken som gillar att ta dubbelt så mycket smör som behövs, bre runt det på knäckebrödet ett tag för att sedan skrapa av hälften av smul-smörblandningen i paketet igen. Jag har på riktigt ett eget smörpaket på jobbet för jag tycker det är så äckligt.