Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Liknande fall här med. Företaget slutar med det dom är mest kända för och det som kunderna vill ha. Ska börja tillverkas i Riga i stället. Billigt. Sparkar halva företaget ca 70 Pers. Kunderna börjar backa nu när dom inte får det dom vill ha.Åh sådant är så sorgligt! Jag har precis bevittnat liknande. Företagets hjärta är borta och allt som var bra likaså. Jag tror inte de klarar sig i två år ens. Inte med den kundkretsen de har nu iallafall, möjligt att de kan få en ny som inte bryr sig men i nuläget flyr kunderna.
SorgligtLiknande fall här med. Företaget slutar med det dom är mest kända för och det som kunderna vill ha. Ska börja tillverkas i Riga i stället. Billigt. Sparkar halva företaget ca 70 Pers. Kunderna börjar backa nu när dom inte får det dom vill ha.
Igår på Vero Moda: "ursäkta, den röda tröjan, finns den i storlek..."Stör mig på ”unnskyld jobber du her?” när man står i jobbkläder med företagetsnamn på och plockar upp varor i butiken. Men det är bara att le och säga ja de gör jag vad undrar ni över?
Hade varit lite mera rimligt med ursäkta mig vet du vart xx är. För det syns klart och tydligt att jag jobbar på butiken.
Den är värreIgår på Vero Moda: "ursäkta, den röda tröjan, finns den i storlek..."
Jag: "Alltså, jag jobbar inte här."
Tycker det är vanligt att de som plockar upp varor är de som levererar, inte de som jobbar i butiken.Stör mig på ”unnskyld jobber du her?” när man står i jobbkläder med företagetsnamn på och plockar upp varor i butiken. Men det är bara att le och säga ja de gör jag vad undrar ni över?
Hade varit lite mera rimligt med ursäkta mig vet du vart xx är. För det syns klart och tydligt att jag jobbar på butiken.
Igår på Vero Moda: "ursäkta, den röda tröjan, finns den i storlek..."
Jag: "Alltså, jag jobbar inte här."
Tycker det är vanligt att de som plockar upp varor är de som levererar, inte de som jobbar i butiken.
De jag sett brukar ha det på framsidan så man ser det inte när de står med ryggen till eller är nedböjda.Då brukar dom inte ha kläder med butiksnamnet på. Och hos oss är det isåfall brödgubbarna och då står det pågen/polarbröd/skogaholm på dom.
Haha det tänkte jag inte på allsDet där är ju en sjukt rolig mening.
Eller så är jag trött.