Sv: Stora snacktråden TVÅ
Klart jag blir gladare av lite kaffe och jag forsoker ignorera mina samveteskanslor. Jag ar saker pa att det blir folk av mina ungar anda
Du, det lär det sulla bli. Jag misstänker att jag har ett normalt barn som det kommer bli folk av, som det verkar nu. Och detta trots att han har mig som förälder.
Jag är inte klok och totalt vettlös enligt de flesta. Fast jag fungerar ju ändå. Och har själv överlevet ett och annat.
Ibland funderar man på hur det kan bli så fantastiska människor av en del som man vet haft det tufft i uppväxten. Känner några sådana.
Det här med tv, det problemet har vi inte. Den slängdes ut samtidigt som Kalabaliken i Bender. Ungefär. Projje och filmduk och ibland svtplay på datorn är det som gäller för oss.
Viktor får titta på Maisey Mouse på youtube någon gång. Och om han inte kan sova på kvällen så får han sitta hos oss och titta en stund.
Projektorn har mest använts till sambons ps3-spel men för första gången sen vi fick barn så tittade vi på film, i förrgår. Innan såg vi massor med film.
Viktor ser dock på tv. Ikväll passade min illamående, gravida lillasyster, som är på besök hos min mamma som är granne med mig, honom medan jag grejjade lite med hästen. De tittade på Macahan. Viktor var helt uppslukad av dramat på tvn. Dagtid så är det nån konstig Musse Pigg och några tåg som är jättekul. Jag har inte så bra koll på dagens barnprogram om vi säger så.