Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis. En sdn häst arbetar inte genom kroppen, tappar gärna taktn o har ofta ett oharmoniskt kroppsspråk för att inte tala om att den gärna släpper bettet- som det vore en skarp stång.
ja just det. När hästen inte söker handen utan backar undan ifrån den blir det inte bra. Varför tror du den hoppade på stället i fattningarna?
Nej förlåt. Jag skulle ju inte prata om det mer.
Men alllvarligt talat beskrev du det hela på ett sätt som nästan måste leda till diskussion om vad du faktiskt såg, enligt det du skrev först med bita sej i bringan programmet igenom så borde den varit underkänd inte vunnit på 67%? plus andra rena olydnader då som du beskrev. Vad tänker du att det berodde på? Domarens kompis? Jag tror personligen tyvärr sånt förekommer att vissa ryttare får bättre betalt än de skulle ha fått av andra, osv. Det har jag inga illussioner om. Men att det skulle vara genomgående stora brister som släpps igenom det tror jag inte.
ja just det. När hästen inte söker handen utan backar undan ifrån den blir det inte bra. Varför tror du den hoppade på stället i fattningarna?
Nej förlåt. Jag skulle ju inte prata om det mer.
Senaste WC-dressyren skapade ju en hel del frågetecken bland många)
Härlig mening !!! Av nån anledning ser jag bara bajsande hästar framför mej...
Äsch då, en tråd kan väl ha värre öden än den här. Men det blir inte kul när "Buketugget" börjar påverka för mycket irl