Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så störigt! Tur du startade en ny.Gamla tråden full!
Gud så störigt! Tur du startade en ny.
Du kanske gav någon annan ett perfekt störningsmoment genom att göra så. Alltså helt i trådens anda!Jag funderade om man fick starta en ny utan att störa sig på nåt
Midsommar. Jag hatar midsommar. Nästan lika mycket som jag hatar nyår.
Varför?Midsommar. Jag hatar midsommar. Nästan lika mycket som jag hatar nyår.
Skaffa crockpot och gör lasagne där..... skall göra det i helgen...Brände min lasagne. Ok, jag förstår med alla yttre omständigheter varför det blev så, var inte heller så sugen men all disk för kanske en portion?!
Har slowcooker men inte tänker jag göra en ny lasagne förrän... kanske i höst :PSkaffa crockpot och gör lasagne där..... skall göra det i helgen...
Gör den då i crocken... tips gör det inte nån annanstans längre....Har slowcooker men inte tänker jag göra en ny lasagne förrän... kanske i höst :P
Ursäkta skrattet men jag relaterar så hårt.Och alltså, HUR STÖRIGT att få en intensiv nysattack när man har maten full med halvtiggad mat? Jag har inte sådana söta nysningar heller, utan min kropp utför en exorcism med varje nysning. Så där fräscht när man nyst klart och hela armen är full med halvtuggad mat...
Jag stör mig inte egentligen på att jag är fet, jag har vant mig, men jag stör mig på min kollega. Som i dag kände sig tvungen att kommentera att jag ju egentligen inte ser ut som om jag var fet, inte i ansiktet i varje fall, och inte har jag feta lår heller, bara stor mage och bröst....Stör mig på att jag är fet
Jag stör mig också på att jag uppenbarligen inte kan skriva. När man har munnen full med halvtuggad mat, ska det ju stå, goddamnit!Och alltså, HUR STÖRIGT att få en intensiv nysattack när man har maten full med halvtiggad mat? Jag har inte sådana söta nysningar heller, utan min kropp utför en exorcism med varje nysning. Så där fräscht när man nyst klart och hela armen är full med halvtuggad mat...