Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stör mig på det jag också. Totalt omöjligt att hitta ngt som passar.Varför ska alla byxor vara så stora i midjan men för små runt övre lår/höft?
Folk som använder ett språk de inte behärskar - i ett försök till mer målande beskrivningar (mäklare....).
I nuvarande stör-situation beskriver man trädgården och dess DINGLANDE äppleträd
De hängande trädgårdarna, ett av världens sju underverk? Jag köper fastigheten direkt!Folk som använder ett språk de inte behärskar - i ett försök till mer målande beskrivningar (mäklare....).
I nuvarande stör-situation beskriver man trädgården och dess DINGLANDE äppleträd
Usch, jag vet alldeles för väl hur det känns. Hoppas det är en snabb variant!Att jag fått munsår. Ser inte klok ut och känner mig så äckliiiig
Folk som använder ett språk de inte behärskar - i ett försök till mer målande beskrivningar (mäklare....).
På att jag glömde hämta ut ett paket när jag var nära!
På att jag måste handla men vill vänta till lite senare, då kommer jag vara hungrig och det brukar ju inte vara bra
Att jag är allergisk mot nåt nytt ute nu som sätter sig direkt i bihålorna med en smäll! Misstänker lindar som blommar. Kul
Tänker att de menar dignande…Digra?