och sedan som kuriosa
Så har jag gjort en @Lobelia blooper i leken
ingen som såg den??
( jag var superduperdundersnabb iofs, men var riktigt svettig där ett tag!!!)
![]()
Va? Lobeliablooper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och sedan som kuriosa
ingen som såg den??
![]()
Ja, jag är ju alltid färsk och fin när jag käkas...buhu
meh
du smakade gott iaf![]()
ok ge mig input! vad tog ni mig påVi hade ju stenkoll, fast Evert tog vi inte förrän idag. Jag trodde faktiskt inte att det var mer än 3 ulvar och @Klara , @Gabby_Ossi och @Dentaku tog vi dag 1 eller 2 och sen har vi ju mest popcornläst, åtminstone jag. Eller - jag har ju popcornläst hela leken...![]()
duh jag satte tvilling på dig jättetidigt, däremot Niyama greppade jag inte lika fortJa, jag är ju alltid färsk och fin när jag käkas...
Ni hade däremot ingen aning om att vi var tvillingar väl?
Uteslutningsmetoden.ok ge mig input! vad tog ni mig på![]()
Men varför satte du tvilling på mig om du inte visste med vem?duh jag satte tvilling på dig jättetidigt, däremot Niyama grppade jag inte lika fort
![]()
läste du aldrig Harry Potter LekenVa? Lobeliablooper?![]()
![]()
och sedan som kuriosa
ingen som såg den??
![]()
det kändes som du hade nån som gav dig input och de enda som kunde det var tvillingar i denna lekenMen varför satte du tvilling på mig om du inte visste med vem?
Va? Lobeliablooper?![]()
![]()
ja men du är ju min kompisJag såg den ju och fick hjärtsnörp och skrek högt i lyan...![]()
hmUteslutningsmetoden.![]()
läste du aldrig Harry Potter Leken?
Vi hade väldigt lite kontakt så det var inte därför. Jag hade ju verkligen inte tid förrän jag blev käk.det kändes som du hade nån som gav dig input och de enda som kunde det var tvillingar i denna leken
jag ska kolla vad jag skrev BRB...
Det var allt @Blacksmithfarm fick från oss.Från kupén meddelas att vi tror att lyan innehåller Gabby och Dentaku. Eller - jag tror iaf det, Niyama kanske reserverar sig...
LenaH, Måndag kl 22:39
det var en kommentar i stilenNej...Hade velat vara med i en Harry Potter lek!
Men vad gjorde du?
2 rätt är inte fy skam!Och eftersom jag inte är Evert så kan jag publicera denna:
Det var allt @Blacksmithfarm fick från oss.![]()
Ja, @Klara var ju redan lynchad. Sen trodde ju iaf jag inte att där var fler.2 rätt är inte fy skam!![]()