det var en kommentar i stilen
" JA men det gör ju inget om det tar Paddington"
ganska graverande - eller hur![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det var en kommentar i stilen
" JA men det gör ju inget om det tar Paddington"
ganska graverande - eller hur![]()
jag tyckte synd om dig, du var ju så rätt ute i många tankar!Så jag hade rätt om Q i varje fall. Jag kunde lite se CB som ond och då fanns bara Q som alternativ. Jag var nojig att jag kunde ha fel.
Va jag har väl aldrig gjort en blopperoch sedan som kuriosa
Så har jag gjort en @Lobelia blooper i leken
ingen som såg den??
( jag var superduperdundersnabb iofs, men var riktigt svettig där ett tag!!!)
![]()
ja hur skitnödig tror du jag var efter det??Underbart!
Och @Habina, jag hade faktiskt fått för mig att du inte hade fått någon röst, annars hade jag inte röstat på dig.
Det som fick mig att rösta på dig var att du så snällt höll med om att Gabby var mycket misstänkt DL2 och slaktade i stort sett allt jag skrev oavsett vad det var i övrigt.jag tyckte synd om dig, du var ju så rätt ute i många tankar!![]()
jag väljer att fokusera på det jag tyckte var viktigtDet som fick mig att rösta på dig var att du så snällt höll med om att Gabby var mycket misstänkt DL2 och slaktade i stort sett allt jag skrev oavsett vad det var i övrigt.
Men säker var jag inte.
Jag är mest nyfiken på om @Niyama fick target på mig?
Vi hade ju stenkoll, fast Evert tog vi inte förrän idag. Jag trodde faktiskt inte att det var mer än 3 ulvar och @Klara , @Gabby_Ossi och @Dentaku tog vi dag 1 eller 2 och sen har vi ju mest popcornläst, åtminstone jag. Eller - jag har ju popcornläst hela leken...![]()
hm att misstänka mig där var en missräkningHade du tagit Q @Paddington om jag inte misstänkt henne och röstat som jag gjorde?
@_CorpseBride_ Tur att någon läste vad jag skrev och trodde på det ( kanske mer än jag själv gjorde).
Tack, det är smidigt tycker jag. Både när jag är LL och när jag själv leker.
du sa det själv, kaos i lyanAlla ulvar förutom q4 var ju jättelätta! Vad pysslade ni med, lyan?!
det kändes som du hade nån som gav dig input och de enda som kunde det var tvillingar i denna leken
jag ska kolla vad jag skrev BRB...
du är för bra att vara god ( spicy) helt enkeltDen där natten vi skrev tyckte jag att du var urskum, särskilt när du ändrade dina inlägg hela tiden. Idag konstaterade jag att du, Lobelia eller CB måste vara ulv men sen kom Paddan och skrev att Gabby inte var särskilt misstänkt dag två, trots att många tagit upp hennes ev. räddningsförsök av Klara så då tyckte jag att Paddan var urskum också.
Varför blev jag mat?Trist att alltid bli käk. Senaste åren har jag varit med en enda lek till slutet när jag varit god.
du är för bra att vara god ( spicy) helt enkelt
Du är farlig för de onda när du är god
Som sagt jag HAR ju tipsat om att bli mer skum-så varför sjutton gå ut offentligt med det
skrev ju det- det går inget vidare med det![]()
nä att du var tvilling med LenaH hade jag bara som en teori under dagen, när jag tyckte vi skulle käka dig trodde jag du var jägaren och skulle ta med dig CBFast jag gav inte henne nån input, hon typ pekade ut ulvarna och jag höll oftast med.