Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

nä att du var tvilling med LenaH hade jag bara som en teori under dagen, när jag tyckte vi skulle käka dig trodde jag du var jägaren och skulle ta med dig CB
MEN just i det käket så ändrade jag mig runt 4.-5 på natten och skulle käka den söta rara björnen istället MEN det inlägget kom aldrig in till LL för jag somnade:eek:
sa ju att jag var som en övertrött 2-åring som inte kan sova och går bananas...:crazy:

Va? Varför skulle jag ha tagit med mig CB? Jag hade ju Dentaku som huvudmisstänkt, bl.a. för att hon höll CB som ond vilket jag inte gjorde.

Nu är jag ju inte särskilt bra som god, sen tror jag det här var uppe för diskussion i anmälningstråden för ett tag sen. Att de som anses bra alltid blir käk när de är goda och ofta siade så oavsett sida ryker man snabbt. Och om man klarar sig som ond så fattar alla ändå att man är ond till slut för annars skulle man blivit käk. Har för mig att bl.a. Myrten var jättetrött på det. Det är synd att folk slutar leka för att det är så.
och jag hävdar att det börjar bli för många som kan anses "bra" åt något håll så det går inte att plocka ut dem bara för det
Att sluta leka pga det tycker jag är synd, bättre alla är med?;)
för vem sjutton ska man då välja att sia/ käka/ vilja lyncha?
right?

och jag hävdar att det börjar bli för många som kan anses "bra" åt något håll så det går inte att plocka ut dem bara för det
Att sluta leka pga det tycker jag är synd, bättre alla är med?;)
för vem sjutton ska man då välja att sia/ käka/ vilja lyncha?
right?

Fast faktum är ju att vi är några som i princip alltid blir käk. Och man lessnar på det.

Fast faktum är ju att vi är några som i princip alltid blir käk. Och man lessnar på det.
jodå
jag har varit där också
men kan du inte se min poäng?
Om det är många som kan anses vara ett bra val att åka först( käk eller lynch) så blir det genast svårare att välja?
Och jag själv har inget emot om det hjälper min sida att vinna om jag åker i lynch/käk för mig är det ett lagspel och inte ett spel bara för mig?
Sedan att det blir kul när det går bra, oavsett sida, är en helt annan sak, jag är tex skitnöjd med denna leken för mig personligen, men ännu mer för att det blev kul även för de som var med mig på min sida ( och så känner jag oavsett om jag är god eller ond)
:)

Ja alltså jag nojade ju över många men jag pekade ju rätt tydligt ut Dentaku som huvudmisstänkt. Hoppades att ni skulle vara rädd för att jag var jägaren och därför inte käka mig.
hm vi trodde du var jägaren och därför ville vi käka dig:laugh:
skum-skolan kan vara en bra kurs att gå:rofl::heart

jodå
jag har varit där också
men kan du inte se min poäng?
Om det är många som kan anses vara ett bra val att åka först( käk eller lynch) så blir det genast svårare att välja?
Och jag själv har inget emot om det hjälper min sida att vinna om jag åker i lynch/käk för mig är det ett lagspel och inte ett spel bara för mig?
Sedan att det blir kul när det går bra, oavsett sida, är en helt annan sak, jag är tex skitnöjd med denna leken för mig personligen, men ännu mer för att det blev kul även för de som var med mig på min sida ( och så känner jag oavsett om jag är god eller ond)
:)

Fast det har inte hjälpt att många anses vara ett bra käkval. Och jag brukar inte sura för att jag blir käk, nån måste ju blir det, men nu börjar det bli väl tröttsamt och man känner sig inte så önskad i lekarna.

För mig är det också ett lagspel, jag kan dock inte se hur det hjälper min sida att jag alltid käkas.

Side-kicken slutar snart att fylla år och kan kolla lite på leken ;)

Q har spelat briljant från första stund - jag skrattade gott idag när goda undrade "Hur blev Q god" . EmmaN's testamente DagDL 2 var ju så tydligt vilka som var onda och vilka som var goda ;) (sa hon som satt på facit) att @Niyama var Q på spåret redan då det inlägget togs fram på nytt var livsfarligt tänker jag

Jag tycker också att goda spelade superbt, lagom avslöjade och de med andra roller än bybor fann varann och blev en liten trojka som litade på varann, @Habina gjorde det också fullkomligt briljant - lagom mkt för att de andra skulle hitta dig och du höll ihop akten, @Paddington var ju helt grymt rätt ute mest hela tiden. @Snurrfian gjorde sin superräddning av Habina som var av största vikt för lekens utgång. Sen hade jag i dina kläder fegat och skyddat mig själv - du var hjältemodigare än så.

Summasumarum - väldigt kul med en så basic lek utan en massa info.
Redan dag 2 trodde jag att det var omöjligt för goda att vinna utan sior och med tuffa vinstvillkor!

Grattis Goda!

Och jag håller med Q - nu är det SÅ många som är så duktiga att det inte sias/käkas någon särskilt bara-för-att utan mer för att den blir farlig i leken

Och jag har varit övertygad om att någon lya snart måste käka mig första natten i och med att jag har klarat mig länge i väldigt många lekar nu ett tag, men nej då, jag är tydligen tillräckligt snurrig för att vara kvar... :cautious:

Fast det har inte hjälpt att många anses vara ett bra käkval. Och jag brukar inte sura för att jag blir käk, nån måste ju blir det, men nu börjar det bli väl tröttsamt och man känner sig inte så önskad i lekarna.

För mig är det också ett lagspel, jag kan dock inte se hur det hjälper min sida att jag alltid käkas.

Jag trodde helt klart att du blev käk för att du tog upp rätt jobbiga saker för den onda sidan.

Och jag har varit övertygad om att någon lya snart måste käka mig första natten i och med att jag har klarat mig länge i väldigt många lekar nu ett tag, men nej då, jag är tydligen tillräckligt snurrig för att vara kvar... :cautious:
sedan var du så uppenbart med i habina- spionens trojka så vi ville ju fundera på vilken roll du hade:cool:
vi beställde dig med utan änglakrydda ( för den var vi allergiska emot) men allra helst att du var jägare

jag tror om vi hade lyckats att INTE förlora EmmaN så hade ni fått kasta in handuken ,:sneaky:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 742
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 755
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Störiga saker vi stör oss på, del 39
  • Sova över hos killar

Hund, Katt, Andra Djur