Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

Att jag var så upprörd i dl1 @Lobelia berodde på att jag ÄNTLIGEN fick vara spion igen, de två senaste gångerna jag varit det har jag inte ens överlevt första dl, så jag kände bara "inte igen!" :arghh:

Men sedan var du förbaskat skum. :p

Underbara @Paddington som var så tydlig för mig att följa. :love: Redan första natten var jag nästan helt säker. :D När hittade du mig @Snurrfian ?
Jag anade redan andra dagen men jag vågade ta mig sjutton inte skydda dig förrns natten ulveländena tänkte äta dig, tack och lov att jag vågade slänga ett skydd på dig då! :D Och när jag blev säker på dig och du litade på Paddington så kände jag att jag vågade lita på henne också. :D

Men @quarter4ever du har blivit en extremt duktig spelare även som ond! Tidigare var det glasklart så fort du var ond men den här gången så var jag nästan övertygad om att du var god! :bow::bow:

Tack till @Blacksmithfarm och @cirkus ! Riktigt rolig lek även om ni inte vill tala om vilka som var ulvar... :meh::D :love:

tack:)
synd att det bara var nästan:p
Jag fick inte riktigt ihop det, hade @Lobelia varit i lyan så borde hon aldrig ha misstänkt vare sig mig eller Habina eftersom Habina var rätt tydlig, så det enda jag kunde tänka mig var att hon var utanför lyan, och CB kunde jag inte heller riktigt placera in i lyan så då blev det liksom bara du kvar när det visade sig vara ett ulvelände kvar... :p

Alltså jag började fundera redan igår men hade ögonen mer på Dentaku, idag mest pga tidsbristen gick jag på lobelia, men helt säker blev jag pga CBs noja :D

Sedan jagade jag faktiskt dig redan första natten :p
Jag veet
Tycker Klara gjorde ett genidrag jag som röstade på mig:up:
och jag tycker synd om @Lobelia som haft rätt i så många tankar leken igenom men inte blivit trodd:p

Och @LenaH Jag var faktiskt inte inblandad i ett enda val av käk. Övriga ulvar har stått för dom valen. Jag har inte haft tid med leken så det var bra att jag blev lynchad först. :laugh:

Alltså jag började fundera redan igår men hade ögonen mer på Dentaku, idag mest pga tidsbristen gick jag på lobelia, men helt säker blev jag pga CBs noja :D

Sedan jagade jag faktiskt dig redan första natten :p
ja det fattade jag att du gjorde;)
jag blev väldigt glad när du sen verkade vilja ha mig god- varför:D?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 748
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka