Jag tänkte att när @_CorpseBride_ plötsligt ville att jag skulle outa jägaren, då måste hon ju vara ond.![]()
Haha men jag fattade ju aldrig vem som hade vilken roll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte att när @_CorpseBride_ plötsligt ville att jag skulle outa jägaren, då måste hon ju vara ond.![]()
Haha men jag fattade ju aldrig vem som hade vilken roll!![]()
ja hon har fått mångaJag tänkte att när @_CorpseBride_ plötsligt ville att jag skulle outa jägaren, då måste hon ju vara ond.![]()
japp det var duJag som tyckte jag var sjukt tydlig både med paddington och snurrfian...
Jag anade redan andra dagen men jag vågade ta mig sjutton inte skydda dig förrns natten ulveländena tänkte äta dig, tack och lov att jag vågade slänga ett skydd på dig då!Underbara @Paddington som var så tydlig för mig att följa.Redan första natten var jag nästan helt säker.
När hittade du mig @Snurrfian ?
tackMen @quarter4ever du har blivit en extremt duktig spelare även som ond! Tidigare var det glasklart så fort du var ond men den här gången så var jag nästan övertygad om att du var god!![]()
I o m det blev jag helt säker på vem som var den kvarvarande ondingen
ja jag var väldigt nöjd med att ha två bybor kvar!Att jag var så upprörd i dl1 @Lobelia berodde på att jag ÄNTLIGEN fick vara spion igen, de två senaste gångerna jag varit det har jag inte ens överlevt första dl, så jag kände bara "inte igen!"
Men sedan var du förbaskat skum.![]()
Jag fick inte riktigt ihop det, hade @Lobelia varit i lyan så borde hon aldrig ha misstänkt vare sig mig eller Habina eftersom Habina var rätt tydlig, så det enda jag kunde tänka mig var att hon var utanför lyan, och CB kunde jag inte heller riktigt placera in i lyan så då blev det liksom bara du kvar när det visade sig vara ett ulvelände kvar...tack
synd att det bara var nästan![]()
hmI o m det blev jag helt säker på vem som var den kvarvarande ondingen![]()
Alltså jag började fundera redan igår men hade ögonen mer på Dentaku, idag mest pga tidsbristen gick jag på lobelia, men helt säker blev jag pga CBs nojanär fattade du?
![]()
Jag veetAlltså jag började fundera redan igår men hade ögonen mer på Dentaku, idag mest pga tidsbristen gick jag på lobelia, men helt säker blev jag pga CBs noja
Sedan jagade jag faktiskt dig redan första natten![]()
ja ditt inlägg mot zassoo varHahaha bra att några tyckte jag gjorde bra ifrån mig...![]()
![]()
Alltså jag började fundera redan igår men hade ögonen mer på Dentaku, idag mest pga tidsbristen gick jag på lobelia, men helt säker blev jag pga CBs noja
ja det fattade jag att du gjordeAlltså jag började fundera redan igår men hade ögonen mer på Dentaku, idag mest pga tidsbristen gick jag på lobelia, men helt säker blev jag pga CBs noja
Yeey! Något gjorde jag bra iaf! Min noja bidrog faktisk till att vi vann!![]()
![]()