Ja eller för många. Jag har lika gott om inte bättre alibi än er andraDu börjar få slut på kandidater.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eller för många. Jag har lika gott om inte bättre alibi än er andraDu börjar få slut på kandidater.![]()
ja vi misstänkte det, nu hoppas vi att lotten hjälper och har vi otur så står det mellan två goda nu, ( men jag tvivlar!)Alltså jag är skitledsen men helt missat att det var annan dl tid idag
Jag trodde jag hade gott om tid nu när jag tog en break från grilladet.
Jag hade också gjort det om inte Q påmint.Alltså jag är skitledsen men helt missat att det var annan dl tid idag
Ja eller för många. Jag har lika gott om inte bättre alibi än er andra
Vem hade du röstat på?Alltså jag är skitledsen men helt missat att det var annan dl tid idag
Alltså jag är skitledsen men helt missat att det var annan dl tid idag
JA MEN VAD FAN!!!!UPPDATERING:
Sven Sidney har skulpterat en fin staty som ska stå på stationen. Men när han får reda på att den är nedlagd blir han helt utom sig av förtvivlan. Hans assistent Rafael får lasta på statyn igen och köra hem Sven. Nu får han leva på sin tvättfirma i stället.
Att leva på konsten har visat sig vara rena lotteriet.
Sven Sidney spelades av Lobelia som var bybo
Vad var det jag sa Q
Vem fan är ond då? Mitt problem var liksom att jag inte hittade någon lämplig kandidat. Alla verkar ha hyfsat till bra alibi.
UPPDATERING:
Sven Sidney har skulpterat en fin staty som ska stå på stationen. Men när han får reda på att den är nedlagd blir han helt utom sig av förtvivlan. Hans assistent Rafael får lasta på statyn igen och köra hem Sven. Nu får han leva på sin tvättfirma i stället.
Att leva på konsten har visat sig vara rena lotteriet.
Sven Sidney spelades av Lobelia som var bybo
LobeliaVem hade du röstat på?
Jag börjar fundera allt mer på Paddan... Hon har haft ett otroligt bra alibi leken igenom och har hållit sig väl med alla. Hon har isf spelat väldigt väl och snyggt. Har knappt haft några misstankar mot sig alls. Men ja, jag vet inte. Beror på hur detta slutar men annars är det verkligen dags att kolla igenom henne imorgon. Kommer ihåg att några ifrågasatte henne tidigare (Niyama?) och jag bara "men nej, hon godförklarar ju mig å verkar så vettig" så jag uppmärksammade inte vad det handlade om riktigt.
Ja, Natt DL 22.
Det är bara för att du alltid misstänker migFörlåt, men nu låter du som en bitter gammal ulv.
![]()
Jo, vi kör påKör vi inte på natten igenom? Eller vad blev bestämt @Blacksmithfarm ?
Kör vi inte på natten igenom? Eller vad blev bestämt @Blacksmithfarm ?
Ok, då stannar jag online så jag kan rösta om ulven bara får ut en....Jo, vi kör på![]()