Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

UPPDATERING:

Sven Sidney har skulpterat en fin staty som ska stå på stationen. Men när han får reda på att den är nedlagd blir han helt utom sig av förtvivlan. Hans assistent Rafael får lasta på statyn igen och köra hem Sven. Nu får han leva på sin tvättfirma i stället.
Att leva på konsten har visat sig vara rena lotteriet.

Sven Sidney spelades av Lobelia som var bybo

UPPDATERING:

Sven Sidney har skulpterat en fin staty som ska stå på stationen. Men när han får reda på att den är nedlagd blir han helt utom sig av förtvivlan. Hans assistent Rafael får lasta på statyn igen och köra hem Sven. Nu får han leva på sin tvättfirma i stället.

JA MEN VAD FAN!!!!:banghead::banghead::banghead::banghead:

Vem fan är ond då? Mitt problem var liksom att jag inte hittade någon lämplig kandidat. Alla verkar ha hyfsat till bra alibi.

Jag börjar fundera allt mer på Paddan... Hon har haft ett otroligt bra alibi leken igenom och har hållit sig väl med alla. Hon har isf spelat väldigt väl och snyggt. Har knappt haft några misstankar mot sig alls. Men ja, jag vet inte. Beror på hur detta slutar men annars är det verkligen dags att kolla igenom henne imorgon. Kommer ihåg att några ifrågasatte henne tidigare (Niyama?) och jag bara "men nej, hon godförklarar ju mig å verkar så vettig" så jag uppmärksammade inte vad det handlade om riktigt. Jag kommer ihåg att jag då funderade på om hon var spion för att hon godförklarat mig, men senare började hon teoria om mig så då sprack den teorin något.

UPPDATERING:

Vem hade du röstat på?
Lobelia
Som nu visade sig vara helt fel :(

Jag börjar fundera allt mer på Paddan... Hon har haft ett otroligt bra alibi leken igenom och har hållit sig väl med alla. Hon har isf spelat väldigt väl och snyggt. Har knappt haft några misstankar mot sig alls. Men ja, jag vet inte. Beror på hur detta slutar men annars är det verkligen dags att kolla igenom henne imorgon. Kommer ihåg att några ifrågasatte henne tidigare (Niyama?) och jag bara "men nej, hon godförklarar ju mig å verkar så vettig" så jag uppmärksammade inte vad det handlade om riktigt.

Kör vi inte på natten igenom? Eller vad blev bestämt @Blacksmithfarm ?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 758
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka