det spelar ingen roll vem av er som är ulv, ni röstade båda på mig....Eller inte.. Fattar inte ens hur jag skulle tagit någon chans som ulv genom min röst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det spelar ingen roll vem av er som är ulv, ni röstade båda på mig....Eller inte.. Fattar inte ens hur jag skulle tagit någon chans som ulv genom min röst?
Ja jag panikröstade. Tänkte först på Lobelia, men läste hennes inlägg med teorier och min misstanke om att jag kan ha blivit lurad av någon annan gjorde att jag röstade på Q för hon är den jag funderat över förut och nu även Lobelia. Men som sagt, alltså det kan ju egentligen vara vilken som och nu blir jag orolig av vad Q skriver också & att det ska bli lottning.![]()
Hm nu börjar jag bli orolig att det stod mellan två goda idag iaf??!!Du bör vara lika orolig att jag åker.
det spelar ingen roll vem av er som är ulv, ni röstade båda på mig....
Du bör vara lika orolig att jag åker.
Jag har försökt svara och allt jag fått till livs är att jag inte svarat.Hm nu börjar jag bli orolig att det stod mellan två goda idag iaf??!!
vadå vägrade lyssna?När du vägrade lyssna på vad ja skrev och vände allt till att jag var mer och mer misstänkt så kändes du bra ulvig.
DET vore att bli lurad upp på läktaren kan jag lova!Det kan vara att alla vi tre är goda och ulven skrattar gott.
Förmodligen för att jag svarade och CB inte svarade. Granskar man tillräckligt noga och vänder var stavelse kan man få de flesta till ulvar om det inte finns hårda bevisvadå vägrade lyssna?
jag har frågat dig en massa idag, och jag hade fram till em idag mer på _CorpseBride_ än dig, men som du svarade under EM/ Kvällen så vägde det mer och mer över på dig....
Det kan vara att alla vi tre är goda och ulven skrattar gott.
Jag vet inte om CB är ulv. Just nu börjar jag tvivla starkt på att du är detDET vore att bli lurad upp på läktaren kan jag lova!
Då är det dags för dyngstan igen!
DL 6
20:40 Habina röstar på Lobelia
20:52 Lobelia röstar på quarter4ever
20:53 quarter4ever röstar på Lobelia
20:59 _CorpseBride_ röstar på quarter4ever
Lobelia: 2
quarter4ever: 2
Paddington missar röstning (såg inte att DL var 21??)
(habina hann visst före mig...)
Jag vet inte om CB är ulv. Just nu börjar jag tvivla starkt på att du är det