Stinsen Brinner *ulvleken alltså*

jag tycker att det är bar om alla goda samlar rösterna idag så det inte blir som igår
Jag väljer att följa de jag håller som troligast goda och vill syna Dentakus roll

quarter4ever röstar på Dentaku
jag håller det för troligt att det kan dölja sig en ulv bakom de många diffusa inlägg hon gjort, och hon har också misstänkt många som jag håller för goda så hoppas på att det är korrekt bedömt!

DL 5
12:24 Snurrfian röstar på Dentaku
13:42 _CorpseBride_ röstar på Lobelia
21:38 Habina röstar på Dentaku
21:48 Paddington röstar på Dentaku
21:52 Lobelia röstar på Dentaku
21:56 Dentaku röstar på _CorpseBride_
21:57 quarter4ever röstar på Dentaku

Dentaku: 5
Lobelia: 1

_CorpseBride_ 1

Kanske klumpigt uttryckt för att jag inte tycker om att så många hakar på något som inte stämmer om mig.
Men ja, hon har haft teorier om mig tidigare som inte har stämt heller.
Var lite mer precis.
Vilka teorier?

I ulvspelandet så har man massa teorier som inte stämmer och så ett fåtal som stämmer ;)

Q är en teorispruta av rang.

Det ser mörkt ut för mig men kycklingen är glad iaf. Jag tror att lyan lurat mig lite som den vill och att det var ett misstag av mig att släppa misstankarna jag hade mot _CorpseBride_ tidigare. Hennes undanglidande svar idag är det som fäller det slutgiltiga avgörandet.

Dentaku röstar på _CorpseBride_

:eek:
Okej detta satte ju allt i ett annat ljus. Jag har varit misstänksam mot Dentaku och nu får jag känslan av att om hon är ond och det finns en ond till vill hon att misstankarna ska gå på mig sedan för att jag redan har ögonen på mig.
Jag väljer att sluta tjura på Lobelia för att hon är taskig, hon är åtminstone vettigare i sitt resonerande än Dentaku.

_CorpseBride_ ändrar röst till Dentaku

Nej men jag tycker inte om när det blir drevliknande situationer mot mig när jag är trött och inte orkar gå in i djupare förklaringar. Tycker som sagt att det är konstigt att folk inte går tillbaka och kollar isf. Du slipper att alla går på dig för att du har råkat rösta ut en god.
vad då för drevliknande situationer? Det har väl egentligen varit mest fokus på Lobelia idag?
Sorry om du tagit illa upp:(
men i en ulvlek så är det givet att man granskas och ifrågasätts

Var lite mer precis.
Vilka teorier?

I ulvspelandet så har man massa teorier som inte stämmer och så ett fåtal som stämmer ;)

Q är en teorispruta av rang.

Jo men jag är ärligt talat för trött för att sitta och leta ikväll. Försöker att bidra ändå genom att svara. Men du kan gå tillbaka och titta så hittar du om du är väldigt intresserad eller att jag tar det imorgon.

vad då för drevliknande situationer? Det har väl egentligen varit mest fokus på Lobelia idag?
Sorry om du tagit illa upp:(
men i en ulvlek så är det givet att man granskas och ifrågasätts

Drevliknande i bemärkelsen att alla plötsligt ska kasta misstankar mot mig utan att själva se tillbaka och ta även annat i betanke. Jag är supertrött och känner mig bara maktlös när jag inte har energin att förklara saker närmare eller komma med mer. Blir rädd att folk ska börja misstänka mig på allvar och att vi ska förlora. (Det är blodigt allvar det här med ulvlekar) :p

DL 5
12:24 Snurrfian röstar på Dentaku
13:42 _CorpseBride_ röstar på Lobelia
21:38 Habina röstar på Dentaku
21:48 Paddington röstar på Dentaku
21:52 Lobelia röstar på Dentaku
21:56 Dentaku röstar på _CorpseBride_
21:57 quarter4ever röstar på Dentaku
21:58 _CorpseBride_ ändrar röst till Dentaku

Dentaku: 6
_CorpseBride_ 1

Ok, jag måste sova strax... Så eventuella kloka tankar sparar jag till morgondagen. Känns helt ok att bli käkad i natt annars, så jag slipper tänka. ;)

:eek:
Okej detta satte ju allt i ett annat ljus. Jag har varit misstänksam mot Dentaku och nu får jag känslan av att om hon är ond och det finns en ond till vill hon att misstankarna ska gå på mig sedan för att jag redan har ögonen på mig.
Jag väljer att sluta tjura på Lobelia för att hon är taskig, hon är åtminstone vettigare i sitt resonerande än Dentaku.

_CorpseBride_ ändrar röst till Dentaku
Det är en lek inte blodigt allvar, det är inte min mening att göra dig ledsen.

Jag har fått min beskärda del av osanna misstankar Q och P var ju på mig som iglar och så ganska mycket från dig faktiskt. Jag läste dina inlägg idag med tanken på att de skulle minska misstankarna men så blev det inte.

UPPDATERING
Axel bemöter pastorns resonemang så kraftfullt att pastorn tvingas backa. Här blir ingen katedral, över Axels döda kropp. Och döda kroppar är inget som pastorn vill ha på sitt samvete.

Pastor Bror-Ivar Lunne spelades av Dentaku som var ulv

NattDL: 09:00
men vänta nu!!!
NattDL imorgon kl 9???
Det ÄR alltså en ulv kvar?!:cautious:

:banana::banana::banana: Alltså fy vad jag var nervös! :nailbiting:

Lobelia eller _CorpseBride_ kvar??? O_o Eller har jag blivit totalt grundlurad av quarter4ever eller paddington? :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka