Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom igen nu onda!![]()
JAAA!!! då vinner goda eller hur?Attans, in ulvusling tillLekledaren är definitivt ond. Kan vi rösta på BSF och cirkus?
Nu gör du mig nervös igen @Habina
Hur skulle du kunnat blivit grundlurad av Paddington?
Edit- av mig har du INTE blivit grundlurad.....
Attans, in ulvusling tillLekledaren är definitivt ond. Kan vi rösta på BSF och cirkus?
Jag luras inte, jag är ju världens bästa björnAlltså fy vad jag var nervös!
Lobelia eller _CorpseBride_ kvar???Eller har jag blivit totalt grundlurad av quarter4ever eller paddington?
![]()
Så känner jag också!Alltså fy vad jag var nervös!
Lobelia eller _CorpseBride_ kvar???Eller har jag blivit totalt grundlurad av quarter4ever eller paddington?
![]()
hm det vore ju ett annorlunda slutJag frågade om det tidigare och tyvärr svarade @Blacksmithfarm att det då blir LL som vinner.![]()
Attans, in ulvusling tillLekledaren är definitivt ond. Kan vi rösta på BSF och cirkus?
JAAA!!! då vinner goda eller hur?![]()
PrecisJag frågade om det tidigare och tyvärr svarade @Blacksmithfarm att det då blir LL som vinner.![]()
Alltså jag låter ju hellre LL vinna än onda....Om LL eller LL's medhjälpare röstas ut kommer vinsten automatiskt att tillfalla LL och LL's medhjälpare!![]()
![]()
Jag måste sova på saken nu, jag hade hoppats att det bara var en kvar men som jag skrev tidigare så trodde jag ju två..
Känns som jag måste ta en vända till nu.
oshyssta vinstvillkor skulle jag vilja påståOm LL eller LL's medhjälpare röstas ut kommer vinsten automatiskt att tillfalla LL och LL's medhjälpare!![]()
![]()
hm ja det var ju en tanke förståsA
Alltså jag låter ju hellre LL vinna än onda....![]()
Jag gillar fiskbulleungar och jag behöver dig i morgonJag måste också sova på saken... Fast inatt får ulvarna gärna käka mig, ifall de funderat över det. Jag är extra smaskig ikväll, för jag vet inte alls hur jag skall tänka imorgon.
Sov gott alla! Dröm sött om fluffiga små fiskbulleföl.
![]()
Vad sötJag måste också sova på saken... Fast inatt får ulvarna gärna käka mig, ifall de funderat över det. Jag är extra smaskig ikväll, för jag vet inte alls hur jag skall tänka imorgon.
![]()
Jag måste också sova på saken... Fast inatt får ulvarna gärna käka mig, ifall de funderat över det. Jag är extra smaskig ikväll, för jag vet inte alls hur jag skall tänka imorgon.
![]()
jag trodde du var dööööd?