Pssst @Lobelia när är Dag-DL?
Anastasia har skrivit att 22.01 är vad som gäller om inte ngt annat meddelas....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pssst @Lobelia när är Dag-DL?
Ja så har jag iaf tolkat det?Bara för att jag inte ska tänka fel. Visst är det så att den stallägaren skäller ut bara får en ogiltig röst om det lyckas? Om lotten säger att personen lyckas smita undan, är rösten verkligen ogiltig?
Anastasia har skrivit att 22.01 är vad som gäller om inte ngt annat meddelas....
Ja så har jag iaf tolkat det?
kan man lita på någon i den här leken?? LLs är väl för övrigt alltid onda??Men kan man verkligen lita på någon som hör inre röster och för samtal med dem?
eller fattade jag dig fel? nu när jag läser om vad du skrev?Ja så har jag iaf tolkat det?
En LL-kollega försöker bringa ordning i oredaneller fattade jag dig fel? nu när jag läser om vad du skrev?
Som jag tolkat det så är rösten endast ogiltig om stallägaren lyckas med sin utskällning?
Så har jag m med tolkat det (inte för att det är nån garanti för att det är rätt, men ändåeller fattade jag dig fel? nu när jag läser om vad du skrev?
Som jag tolkat det så är rösten endast ogiltig om stallägaren lyckas med sin utskällning?
En LL-kollega försöker bringa ordning i oredan
Om ngn blir förhäxad räknas inte den rösten
Om stallägaren kallar in ngn på sitt kontor (väljer ex Lobelia) och det lottas att utskällningen misslyckas så kommer Lobelias röst att räknas. Om LL lottar att utskällningen lyckas så kommer rösten inte att räknas.
Rätta mig om jag har fel @Lobelia
Det jag menade var att om byfånen valde att sia natt 2 så får den svaret efter nattdl 3- klarare så?ja men gjorde den sitt val natt1 borde den få infon e natt2
Och väntade denne och gjorde valet natt2 så får den infon natt3
inte att om den valt natt1 behöver vänta till natt3??
Ok, då förstår jagDet var formuleringen "smart" fundering som jag reagerade på. Det hade varit en hel del funderingar fram och tillbaka och de flesta möjliga scenarior som varit uppe så det kändes lite som att du fiskade efter ngt, sedan säger det inget om din roll men det var ngt som jag reagerade på.
Nu vet jag inte om du redan har svarat på det här men har byfånen mer än en sia?Det jag menade var att om byfånen valde att sia natt 2 så får den svaret efter nattdl 3- klarare så?
KorrektEn LL-kollega försöker bringa ordning i oredan
Om ngn blir förhäxad räknas inte den rösten
Om stallägaren kallar in ngn på sitt kontor (väljer ex Lobelia) och det lottas att utskällningen misslyckas så kommer Lobelias röst att räknas. Om LL lottar att utskällningen lyckas så kommer rösten inte att räknas.
Rätta mig om jag har fel @Lobelia
Nej inte som jag har fattat det, MEN den kan ( om den har is i magen) vänta med sin sia till dygn 2?Nu vet jag inte om du redan har svarat på det här men har byfånen mer än en sia?
och du funderade inte ngt över det igår?Absolut kan ju någon av er ha blivit omvandlad. Och du har absolut rätt i att röstningen både kan vara slump eller taktik. Har inte funderat något mer över det idag![]()
har inte kollat men menar du att du skrev "snurrifan??" Det gör mina fingrar automatiskt - VARJE gångOch nu döpte visst telefonen om Snurrfian. Sorry!![]()
Hahaha! Nej, snurrig blev det den här gången. Men det har jag nog också lyckats skriva nån gång tror jaghar inte kollat men menar du att du skrev "snurrifan??" Det gör mina fingrar automatiskt - VARJE gång![]()