Stall Hästlyckan - Ulvlek

Men kan man verkligen lita på någon som hör inre röster och för samtal med dem?
kan man lita på någon i den här leken?? LLs är väl för övrigt alltid onda??
Å för att vara på säkra sidan är det kanske bäst att lägga en säkerhetsröst - lååååångt i förväg.....

:angel:
 
eller fattade jag dig fel? nu när jag läser om vad du skrev?
Som jag tolkat det så är rösten endast ogiltig om stallägaren lyckas med sin utskällning?
En LL-kollega försöker bringa ordning i oredan ;)
Om ngn blir förhäxad räknas inte den rösten
Om stallägaren kallar in ngn på sitt kontor (väljer ex Lobelia) och det lottas att utskällningen misslyckas så kommer Lobelias röst att räknas. Om LL lottar att utskällningen lyckas så kommer rösten inte att räknas.

Rätta mig om jag har fel @Lobelia
 
Det var formuleringen "smart" fundering som jag reagerade på. Det hade varit en hel del funderingar fram och tillbaka och de flesta möjliga scenarior som varit uppe så det kändes lite som att du fiskade efter ngt, sedan säger det inget om din roll men det var ngt som jag reagerade på.
Ok, då förstår jag :). Eftersom det inte var det jag hade i tankarna när jag skrev det blev jag lite förvånad när det var så det uppfattades. :)
 
Jag är ju bortbjuden ikväll, och har gjort en buke-klassiker och låst in mig på toan. Har ca 5 minuter på mig innan efterrätten :p
Jag har haft ingen tid alls till lek idag, har försökt popcornläsa lite men inte hängt med nåt bra.

Min fundering är att flera verkar ha fastnat vid tanken att fler än en ulv var uppe för lynch vid dl 1. Vilket för all del är fullt möjligt. Jag har själv funderat på det men blev inte riktigt klok på vem av ferrari och mirtai som i så fall var mest skum...

Jag funderar också på om någon av de tre som röstade ut snurrig igår kan vara ulvar. I så fall ligger kanske GF närmast till hands? Mest för att jag har dålig koll på Emm och inte riktigt kan hitta nåt misstänkt hos paddi
 
Har inte tid att kolla närmre utan får rösta nu om inte folket här ska börja undra om min maghälsa... :p

Idahoe röstar på GladFliicka
För att jag tror det kan ha funnits en ulv bland de som röstade ut Snurrfian igår. GF känns då mest trolig, beroende på hennes sena lite konstiga röstmotivering dag 1. Kan mycket väl bero på att hon är nybörjare, men det är vad jag kan komma på just nu.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp