Ok, då är jag med på vad du menar.Nej inte som jag har fattat det, MEN den kan ( om den har is i magen) vänta med sin sia till dygn 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, då är jag med på vad du menar.Nej inte som jag har fattat det, MEN den kan ( om den har is i magen) vänta med sin sia till dygn 2?
Frågan är om hon har gjort det? Jag tror inte att jag skulle våga göra det.Nej inte som jag har fattat det, MEN den kan ( om den har is i magen) vänta med sin sia till dygn 2?
agree - again. om jag hade den rollen skulle jag gjort det asap.....Frågan är om hon har gjort det? Jag tror inte att jag skulle våga göra det.
Vad är det som gör att du väljer att rösta på bollen istället för LenaH?Vet inte om det bara är jag - men varför är alla så otroligt fokuserade om vad som hände kring lynch-stoppet DL1??
Nr1 - vi vet inte exakt vad som hände - det kan ha varit stopp från olika håll, el ngt annat
Nr2 - Det är möjligt att 1 el 2 men känns mindre troligt att 3 onda var inblandade från början.
Nr3 - Sedan utifrån omvandlingen så ja visst, ngn av de inblandade kan ha hamnat i lyan, men hur stor sannolikheten att det var just ngn av de två som var uppe för lottning bredvid BSF som var god och hamnade i lyan?
Varför inte försöka bringa reda i ngt annat än typ de 90% av inlägget idag som koncentrerar sig till själva lynchen DL1? (jag överdriver)
Att både Bollen__ och LenaH nu baserar sina röster med att de vill syna Ferrari? Det gör mig faktiskt mer fundersam över deras roller än över Ferraris. För att bara basera rösterna kring vad som hände DL1 utan att ta i beaktande andra möjligheter, andras teorier och riskera att faktiskt förlora en ev god roll bara för att man vill "syna" någon gör mig lite fundersam faktiskt (sedan är det vad LenaH brukar vilja göra oavsett roll, men jag gillar iaf inte riktigt den inställningen)
Sedan har jag ingen aning om var jag har Ferrari men det är en annan sak.
Så utifrån tidigare inlägg och ovanstående så röstar jag på bollen__. Jag tycker att hon inte tar hänsyn till alla aspekter när hon håller mig åt godare håller jämfört m GF (om man tar i beaktande att GF följt mig i två röstningar) och sedan att hon vill syna Ferrrari
Paddington röstar på bollen__
Det som jag kommenterat kring bollen__s inlägg tidigare ikväll.Vad är det som gör att du väljer att rösta på bollen istället för LenaH?
om DL1 snurrar i din skalle - ta bort DL1 ur ekvationen och koncentrera dig på övrigt som hänt/teoriats.@Paddington Jag håller med om att mycket av fokus är på DL1, även mitt fokus. Men jag blir liksom inte klok på det hela, tycker det bara snurrar av alla teorier!