Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nu missade du ju ändå!!q röstar på bollen:_ tror hon smygit med!!
Och att hon försökt smeka de goda med sina teorier!
jamen för sjutton!!!!Men nu missade du ju ändå!!![]()
Jag har väl aldrig varit med om en lek m så många ogiltiga röster/röständringar som denna redan vid DL3, trots att DL är 1minut senare än "normalt"??
Jag har väl aldrig varit med om en lek m så många ogiltiga röster/röständringar som denna redan vid DL3, trots att DL är 1minut senare än "normalt"??
Ungefär som när mataffären förlänger öppettiderna en timme - det är samma människor som kommer in 21.57 som kom 20.57 innan...Man kanske lurar sig eftersom man tänker att man har en minut extra och så blir det plötsligt 2-3 minuter istället?![]()
1 minut räcker inte när man kommer hem från stallet 20 minuter senare än planerat...Jag har väl aldrig varit med om en lek m så många ogiltiga röster/röständringar som denna redan vid DL3, trots att DL är 1minut senare än "normalt"??
mycket möjligt... Det är visst ett gäng tidsoptimister som lekar ulvlekarMan kanske lurar sig eftersom man tänker att man har en minut extra och så blir det plötsligt 2-3 minuter istället?![]()
Och vad baserar du det på? jag hade skitsvårt att välja vilket spår jag skulle gå på- Bollen__ omd via paddis eller ferrari via LenaH. så vad sjutton menar du??Ska bli väldigt spännande att se vad Ferrari har för roll. Och vidare vad det säger oss om Q och FiaM:s röst/röständring eftersom de hade svängt lynchen till fördel för Ferrari.
Näää, men rent lekmässigt har du ju nu lagt typ en avgörande röst å inte en passiv uddaröst1 minut räcker inte när man kommer hem från stallet 20 minuter senare än planerat...![]()
![]()
DEN kan jag skriva under på!! Har gjort just det IRL, så ja det stämmer!!Ungefär som när mataffären förlänger öppettiderna en timme - det är samma människor som kommer in 21.57 som kom 20.57 innan...![]()
Varför inte gå på ditt eget spår? Varför följa hur andra tycker och funderar?Och vad baserar du det på? jag hade skitsvårt att välja vilket spår jag skulle gå på- Bollen__ omd via paddis eller ferrari via LenaH. så vad sjutton menar du??
Näää, men rent lekmässigt har du ju nu lagt typ en avgörande röst å inte en passiv uddaröst
Och att du även funderat att ändra räknas det med![]()