Stall Hästlyckan - Ulvlek

Stall Hästlyckan 22:02 Dag 3

Kära deltagare i nybörjargruppen, jag känner mig nödsakad att på mina om att det är av högsta vikt att passa tiderna. Mr Grey kommer att ha ett allvarligt samtal på tu man hand med den som kommer ens en minut sent.

Mvi
Anastasia Steel
:oO_o
*himlar med ögonen* för det är inte du som är Mr Grey.- right?:crazy:[/QUOTE]
 
Statistik:
LenaH röstar på Snurrfian, Ferrari, Ferrari
Emtherlia röstar på quarterever, Snurrfian, Ferrari
Habina röstar på FiaM
Idahoe röstar på Ferrari, Cirkus, GladFliicka
Snurrfian röstar på LenaH, Gladfliicka

Mirtai röstar på (Snurrfian) BSF, FiaM, bollen_
Paddington röstar på Ferrari, Snurrfian, bollen_
Blacksmithfarm röstar på Mirtai
FiaM röstar på Mirtai,
Gabby_Ossi (ogiltig), Ferrari (bollen_ ogiltig)
Ferrari röstar på (Blacksmithfarm)Mirtai,LenaH (ogiltig), bollen_
bollen__ röstar på Blacksmithfarm, Ferrari (ogiltig), Ferrari
Gladfliicka röstar på Ferrari, Snurrfian, LenaH
Gabby_Ossi röstar på Habina, Cirkus, Ferrari
cirkus röstar på Paddington, Mirtai, Gabby
Q röstar på BSF, Ferrari, bollen__
 
jo jag har haft många funderingar åt båda hållen -(bollen__ och ferrari) så ingen av spåren var mig främmande sas?;) så inte så sabla enkelt att tyda ut det så nära dl?:confused:
Faast, nu kommer ju mina invändningar igen...

Varför invänta helt vad andra skriver - visst det är väldigt viktigt att förstå vad andra baserar sina teorier på för att förstå vilken bakgrund andra kommer ifrån. MEN - varför litar du inte på det du själv ser? Varför vänta ända in i det sista för att i slutändan missa DL?? Det är ju inte bara själva röstningen inför en DL som är viktig, det är även teorierna innan, runtomkring och hela sammanhanget?

Att du inte tar ställning utan hänger upp dig på andra hela tiden gör att du.... well... du blir inte helt tillförlitlig själv... Varför ska jag lita på dig när du inte litar på dig själv??
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp