Om Ferrari är ond (för det var väl hon som hade flest röster?) innebär väl det här att CG borde vara den som stoppade lynchen?OK baserat på vad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om Ferrari är ond (för det var väl hon som hade flest röster?) innebär väl det här att CG borde vara den som stoppade lynchen?OK baserat på vad?
jo jag har haft många funderingar åt båda hållen -(bollen__ och ferrari) så ingen av spåren var mig främmande sas?jag vet![]()
- så varför gjorde du inte det?
Precis, tyvärr finns även det alternativet med.Precis. Om inte Ferrari mot förmodan är borgmästare? Fast jag tror inte det efter vad jag kan utläsa av röstlängderna.
Jo, jag skrev ju det men jag har svårt att se Ferrari som BM. Om F var BM borde hon inte ha röständrat DL1 för då hade hon antingen lagt extrarösten eller stoppat då.Du tror inte BM kan ha gått in och stoppat?
För det är väl alternativen?
Bm stoppar
Cg stoppar
Och Pelle Penna kan utdela lynchstop också väl?Precis, tyvärr finns även det alternativet med.![]()
Ja just det, det kan hen.Och Pelle Penna kan utdela lynchstop också väl?
Stall Hästlyckan 22:02 Dag 3
Kära deltagare i nybörjargruppen, jag känner mig nödsakad att på mina om att det är av högsta vikt att passa tiderna. Mr Grey kommer att ha ett allvarligt samtal på tu man hand med den som kommer ens en minut sent.
Mvi
Anastasia Steel
Det har du helt rätt i! Det gör ju saken än mer komplicerad.Och Pelle Penna kan utdela lynchstop också väl?
Och Pelle Penna kan utdela lynchstop också väl?
Funderade också på hur det fungerar mer exakt. @LobeliaLL skrev: "lynchstopp (kan ej lynchas kommande Dag DL)." Innebär det att den som får lynchstoppet inte kan lynchas eller att den kan använda det på samma sätt som bm och cg?
Jag fattar det som att det används på samma sätt som BM och CG gör.LL skrev: "lynchstopp (kan ej lynchas kommande Dag DL)." Innebär det att den som får lynchstoppet inte kan lynchas eller att den kan använda det på samma sätt som bm och cg?
Jaha, det känns ju som om Ferrari hör till den onda sidan. Om nu inte ett beskydd delats ut.
Precis, kanske lite knepigt formulerat.Jag fattar det som att det används på samma sätt som BM och CG gör.
Beskydd används väl bara mot nattdl och ulvars käk?
Och vad baserar du det på? jag hade skitsvårt att välja vilket spår jag skulle gå på- Bollen__ omd via paddis eller ferrari via LenaH. så vad sjutton menar du??
Faast, nu kommer ju mina invändningar igen...jo jag har haft många funderingar åt båda hållen -(bollen__ och ferrari) så ingen av spåren var mig främmande sas?så inte så sabla enkelt att tyda ut det så nära dl?
![]()
AHA du menar om någon av oss varit BM eller CG? Eller fattade jag dig fel?Precis det jag skrev
Att du och FiaM lade en sen röst/röständring. Hade bägge varit giltiga hade resultatet blivit annorlunda.
Om era röster varit giltiga hade jag åkt.AHA du menar om någon av oss varit BM eller CG? Eller fattade jag dig fel?