Äh, det är väl kul att det man gör räknas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, det är väl kul att det man gör räknas!
Jo? Jag tycker att jag har skrivit i varenda jämarns inlägg (och jag har inte skrivit många) att man inte kan lita på någon efter omvandlingen?och du funderade inte ngt över det igår?
Eftersom omvandlingen skedde redan e dl1?
Det är därför min egen klocka alltid går 1minut före GMT+1....Men alltså! Synka klockan med bukeklockan!![]()
Även om jag inte har en aning om ifall det skulle ändra slutresultatet, har helt missat röstlistorna.
![]()
Jag har visst koll på omvandlingen och hur den kan påverka? Jag fattar inte varför ni hänger upp er på den? Jag orkar inte skriva om den där förbenade omvanlingen i varje inlägg trots att det känns som att jag gjort det. Tydligen inte. Resten säger jag inget om - men jag stör mig på att ni hänger upp er på den.Mirtai röstar på Bollen
Bollen väljer att hålla med mig och det känns som en god bollen är mer skeptisk än så. Dessutom har hon inte riktigt koll på omvandlingen och hur den kan ha påverkat. Tillsammans med hennes förstaröst på BSF som hade varit ett fint alibi känns det som bollen är ett bra val idag.
Well om jag sammanfattar i minnet:Jo? Jag tycker att jag har skrivit i varenda jämarns inlägg (och jag har inte skrivit många) att man inte kan lita på någon efter omvandlingen?
Jag skrev att du var neutral inte att du var god? Och att efter första DL kan ju vemsom vara ond. Har jag drömt det eller?
Du om någon brukar väl gå din egen väg - så varför så många funderingar kring vem av oss du skulle välja?Och vad baserar du det på? jag hade skitsvårt att välja vilket spår jag skulle gå på- Bollen__ omd via paddis eller ferrari via LenaH. så vad sjutton menar du??
ja jo det kunde jag gjort- du har helt rätt!!Varför inte gå på ditt eget spår? Varför följa hur andra tycker och funderar?
Ja - och jag har skrivit i flera inlägg att man inte kan lita på någon - och att jag inte har funderat så mycket över omvandlingen idag. Dels för att jag inte tror att den påverkar så ofantligt mkt när den skedde redan DL1. Tror ulvarna hade haft större fördel av den senare. Och dels för att jag inte haft tid att grotta ner migWell om jag sammanfattar i minnet:
GF följer mig, och du skriver att eftersom jag nog skulle protestera om vi två var i lyan ihop så skulle du hålla mig åt det godare hållet (av oss två), men just nu håller du mig typ neural.
Jag skriver att ja - jag håller med om att om GF och jag var i lyan ihop så hade jag protesterat men att du tar inte hänsyn till att ngn av oss kan ha hamnat i lyan e omvandlingen
Du skriver att idag har du inte tänkt på omvandlingen
Jag skriver att det fanns även igår (att tänka på omvandlingen)
jag vetja jo det kunde jag gjort- du har helt rätt!!
Ja säg mig det dujag vet![]()
- så varför gjorde du inte det?
Och då skulle det här innebära att CG har förbrukat sitt skydd.Jag undrar om inte lyan haft det rätt svettigt hittills för jag kan nog tänka mig att det stod mellan två onda ikväll också.
dito...Jag undrar om inte lyan haft det rätt svettigt hittills för jag kan nog tänka mig att det stod mellan två onda ikväll också.
OK baserat på vad?Och då skulle det här innebära att CG har förbrukat sitt skydd.![]()
Precis. Om inte Ferrari mot förmodan är borgmästare? Fast jag tror inte det efter vad jag kan utläsa av röstlängderna.Och då skulle det här innebära att CG har förbrukat sitt skydd.![]()
Om båda var onda och lynchen stoppades så är det ju så?OK baserat på vad?
Jag undrar om inte lyan haft det rätt svettigt hittills för jag kan nog tänka mig att det stod mellan två onda ikväll också.