Stall Hästlyckan - Ulvlek

och du funderade inte ngt över det igår?

Eftersom omvandlingen skedde redan e dl1?
Jo? Jag tycker att jag har skrivit i varenda jämarns inlägg (och jag har inte skrivit många) att man inte kan lita på någon efter omvandlingen?
Jag skrev att du var neutral inte att du var god? Och att efter första DL kan ju vemsom vara ond. Har jag drömt det eller?
 
Mirtai röstar på Bollen

Bollen väljer att hålla med mig och det känns som en god bollen är mer skeptisk än så. Dessutom har hon inte riktigt koll på omvandlingen och hur den kan ha påverkat. Tillsammans med hennes förstaröst på BSF som hade varit ett fint alibi känns det som bollen är ett bra val idag.
Jag har visst koll på omvandlingen och hur den kan påverka? Jag fattar inte varför ni hänger upp er på den? Jag orkar inte skriva om den där förbenade omvanlingen i varje inlägg trots att det känns som att jag gjort det. Tydligen inte. Resten säger jag inget om - men jag stör mig på att ni hänger upp er på den.
 
Jo? Jag tycker att jag har skrivit i varenda jämarns inlägg (och jag har inte skrivit många) att man inte kan lita på någon efter omvandlingen?
Jag skrev att du var neutral inte att du var god? Och att efter första DL kan ju vemsom vara ond. Har jag drömt det eller?
Well om jag sammanfattar i minnet:
GF följer mig, och du skriver att eftersom jag nog skulle protestera om vi två var i lyan ihop så skulle du hålla mig åt det godare hållet (av oss två), men just nu håller du mig typ neural.
Jag skriver att ja - jag håller med om att om GF och jag var i lyan ihop så hade jag protesterat men att du tar inte hänsyn till att ngn av oss kan ha hamnat i lyan e omvandlingen
Du skriver att idag har du inte tänkt på omvandlingen
Jag skriver att det fanns även igår (att tänka på omvandlingen)
 
Well om jag sammanfattar i minnet:
GF följer mig, och du skriver att eftersom jag nog skulle protestera om vi två var i lyan ihop så skulle du hålla mig åt det godare hållet (av oss två), men just nu håller du mig typ neural.
Jag skriver att ja - jag håller med om att om GF och jag var i lyan ihop så hade jag protesterat men att du tar inte hänsyn till att ngn av oss kan ha hamnat i lyan e omvandlingen
Du skriver att idag har du inte tänkt på omvandlingen
Jag skriver att det fanns även igår (att tänka på omvandlingen)
Ja - och jag har skrivit i flera inlägg att man inte kan lita på någon - och att jag inte har funderat så mycket över omvandlingen idag. Dels för att jag inte tror att den påverkar så ofantligt mkt när den skedde redan DL1. Tror ulvarna hade haft större fördel av den senare. Och dels för att jag inte haft tid att grotta ner mig :)
Ja att man tycker att den ena känns godare än den andra innebär ju inte för mig iaf att jag tror att personen är god :)
 
Pallen står fortfarande kvar i hörnet och Mr Grey kommer in i ridhuset lagom för att se en björnbak landa på häst ryggen med hjälp av den. Irriterat beordrar han alla att sitta av och sedan sitta upp på ett korrekt vis. Det tar halva lektionen innan folk lyckats ta sig upp igen. Alla får sitta av på nytt och göra om bravaden bara 15 minuter denna gången.

Återstoden av lektionen blir det lektion får eleverna träna galopp, de far som vantar men ingen tycks beredd att ge upp, inte ens efter att han jagat runt dem med piska i flera varv. Vad ska man göra för att få dem att ge upp, lägga dem över knät och låta ridspöet jobba eller?
 
Jag undrar om inte lyan haft det rätt svettigt hittills för jag kan nog tänka mig att det stod mellan två onda ikväll också.
dito...
men sedan finns den ytterligare en möjlighet som jag inte vill bortse ifrån, även om jag isf behöver skriva om lite i min karta...
Behöver nog sova på saken...
 
Stall Hästlyckan 22:02 Dag 3

Kära deltagare i nybörjargruppen, jag känner mig nödsakad att på mina om att det är av högsta vikt att passa tiderna. Mr Grey kommer att ha ett allvarligt samtal på tu man hand med den som kommer ens en minut sent.

Mvi
Anastasia Steel
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 940
Senast: Habina
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Tvättstugedrama
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp