Det är ju det. Synd att det är så tråååkigt med sparkonto baraJa sparkonto är väl det bästa om du kan komma att behöva pengarna om 1-2 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju det. Synd att det är så tråååkigt med sparkonto baraJa sparkonto är väl det bästa om du kan komma att behöva pengarna om 1-2 år.
Ja du har rätt!Det är ju det. Synd att det är så tråååkigt med sparkonto bara
Det varierar så jag brukar söka på den här sidan https://www.compricer.se/sparande/ när det är aktuellt. Obs att deras partners hamnar överst i listan så det är värt att scrolla ned och titta om någon annan har bättre ränta/villkor.Om man vill ha bara sparkonto, vilken bank ger då bäst ränta? Om man tex väljer något konto där man kanske bara har 4 uttag per år eller så.
Om man vill ha bara sparkonto, vilken bank ger då bäst ränta? Om man tex väljer något konto där man kanske bara har 4 uttag per år eller så.
Nej de är inte bäst för mig längre i alla fall. Därför värt att söka när det är dags att välja. Jag kollar sen några gånger om året och byter ibland om mitt aktuella sparkonto har blivit alltför dåligt jämfört med övriga. Nu lär jag snart byta bort SevenDay.När jag letade i våras var det SevenDay jag hittade med då 0.85 % ränta. Nu 0.80 %. Ingen aning om jag faktiskt hittade det bästa dock?
Nej de är inte bäst för mig längre i alla fall. Därför värt att söka när det är dags att välja. Jag kollar sen några gånger om året och byter ibland om mitt aktuella sparkonto har blivit alltför dåligt jämfört med övriga. Nu lär jag snart byta bort SevenDay.