Spansk skritt

P

pzyhr

Jag har lärt vår hund spansk skritt! Han höjer benet rakt ut varannan gång medan han går! Okej, det behöver väl finslipas lite men det ser rätt coolt ut :D

Någon mer som lärt sin hund "spansk skritt"? He he.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Spansk skritt

Min går i passage...jättekul ser det ut... värsta passagen får hon till...:rofl::rofl:

Min förra kunde både galopp och trav på kommando, jag lärde henne skänkelvikning också. :rofl:

Jag har också lärt Albin Spansk Skitt. Jag lärde honom det utifrån tass. Det var vid spansk skitt som all min trick-training började :D

/Jenny

Min tax kunde spansk skritt perfekt (tyvärr lever han inte längre)
Såg så sött ut då han hade så korta ben och lyfte jäääättehögt och hade öronen spetsade. Saknar den parveln:(

*kl*

Är det ingen som har film eller bild på sin dressyrmästare? :) Vore roligt att se.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 799
Senast: Maniac123
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 481
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 474
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar