Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag väcks mitt i natten ett halvår.Äntligen blir det ljusare o varmare på kvällarna
Här är det några väggklockor och våra väckarklockor sm visar fel. Bilklockorna visar rätt om 6 månaderOch jag väcks mitt i natten ett halvår.![]()
Jag gillar inte tidsomställningen heller.Jag har ett armbandsur och två väggklockor att hantera. Plus bilen då. Gillar inte detta.
I min kalender står att sommartiden (blä!) startar imorgon.
Det verkar inte så uppmärksammat i media
Så kom ihåg klockan inatt![]()
Här är det bara mobiler som ställs om. 3 väckarklockor 4 väggklockor och 2 biklockor ställs inte om.Att det inte längre uppmärksammas så mycket i media är nog för att de flesta idag har digitala klockor (typ smartphones och smartklockor osv) som ställer om sig automatiskt.
Man brukar trycka in båda knapparna som du ställer tiden med, samtidigt tills siffrorna börjar blinka, sen ställer du rätt tid.Jag är ganska säker på att min bilklocka ställer om sig själv, men jag vet inte hur det går till? Jag har aldrig ändrat den och den går alltid rätt. Däremot motorvärmarstolpen, jag har gett upp och låter den stå på normaltid jämt, då är det iaf rätt större delen av tiden som den används.