Sambon jobbar som sagt kvällar då och då, så då kan han ta över på dagen (eller ta natten och vila själv på dagen före jobb) så den biten känns okej, vi hjälps åt så gott vi kan. Men idag jobbar han dag så då lär jag ju ta natten plus hela dagen så då blir det extra kännbart när man sitter där 03.00 och har varit vaken i princip hela natten och vet att vilan är minst 13 timmar bort.
Smart med skärmdump, det ska jag börja med också! Jag vill verkligen ha tiderna för att visa BVC att detta inte kan vara normalt.
Man är ju helt snurrig när man blir väckt efter 20-30 minuter hela natten igenom, så svårt att minnas varenda klockslag även om jag tittar.
Precis när man somnat in ordentligt så ska man upp igen, det blir lite tortyrliknande nästan.
Han tar napp, men när han blir sådär ledsenoch upprörd så suger han ju så intensivt så den åker ut, och då blir han ännu mer ledsen. Men är han lugn så somnar han fint med napp, och strax innan han somnar ordentligt så spottar han ut den och vill sova utan!
Under sina ”attacker” så går det inte att ge nappen, för då vägrar han ta emot något, bara kastar sig bakåt så han blir som ett upp och nedvänt U, händerna och armarna går för fullt, och han skriker så han blir alldeles illröd. Då är han helt otröstlig en stund och det enda vi kan göra är att bara hålla om honom. Nu sker inte detta allt för ofta tackochlov, men oftast iallafall en om dagen, sen är det över lika fort som det kom och han signalerar för mat.