Sommarföräldrar 2024

Här kommer tand nummer 2! Puhh vilke pärs för killen, fått jätte ont denna gång😔
Kryper för fulla muggar 😅
Tips på sittvagn? Vår sittdel går inte att vända så vi kommer nog behöva byta. Har nu en Britax med Go Big chassi som vi är jätte nöjda med.
Önskemål:
Vändbar sittdel
Stor inbyggd solsuflett
Lätt vika ihop
Stadig, 4 hjul!
Räcka länge
Finns begagnat 😁
Vill ha justerbart läge, gärna så gott som liggande.
Tittat lite på Britax B-Agile 4 plus, någon som testat?

Vill ha justerbart läge, gärna så gott som liggande.
Tittat lite på Britax B-Agile 4 plus, någon som testat?
Vi har haft den!
Den är bra, men är väl inte vändbar? Vi hade inte 4 plus iofs, kanske uppdaterad?
Vi hade vår i tre år, sen var den rätt slutkörd, men vi var inte så väldigt försiktiga med den 😉

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 600
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 260
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 593
Senast: Jahopp
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 014
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Boxmattor, erfarenheter?