ÅVarning för gnäll men alltså jag blir tokig på dessa sjukdomar nu! Jag har haft feber i 14 dagar, ont i huvudet, hals, öron och hosta. Förkylning säger vc, har dock öroninflammation så har fått behandling för det iaf. Stora barnen har precis kört igenom höstblåsor för 3:e(!!) gången i år, och nu idag så har bebis massa blåsor, äter dåligt och är så himla ledsen. Dagmamman vabbar vilket innebär att jag har alla 3 barnen själv denna veckan, och min temp låg på närmare 39 i morsejag är så jäkla slut på detta nu.
Och nu vet jag inte hur jag ska tänka kring rs, om jag vågar lämna barnen nästa vecka eller ej, de är ju fortfarande små och båda har förkylningsastma.. och givetvis för bebis skull med. De kommer bli så ledsna om de missar lussefirandet.![]()
Jag är livrädd för höstblåsor, vår mellersta blev inlagd med sond när han var 4 månader och fick höstblåsor.
Krya på er!
Och @Fritidsryttare @Guldaskig
Ja de är så svårt att veta.
Molte blir 4 månader i helgen, han är pigg och glad men väger 4700 så är väldigt tunn, 62-63 lång. BVC är egentligen inte oroliga längre mer än om han blir sjuk då han inte har så mycket hull
Anmälde ledighet på mellan killen hela veckan iallafall