Så lustigt vad barnen anpassar sig efter livet. De Vår bebis sover så bra när allt är kaos. 4 åringen har varit hemma första två månaderna med bebis och sen gått väldigt lite på förskolan. Han är ett barn med mycket energi så vi andra får bara hänga på! Första barnen sov i sängarna på övervåningen eller i vagnen ute men lillebror hinner jag aldrig lägga när stora barnen är hemma så han får ”sova i farten”, soffan bredvid bröder som spelar tv spel, i lekrummet medans syskonen leker, en filt på golvet när vi andra bakar, i bilen, bärselen på promenad/ affär osv på morgonen kommer storbarnen in till min säng och tittar på tvn en stund då vaknar han oftast först när vi stänger av tvn och ska smita ner.
Sambon har mycket på jobbet så jag och barnen är mycket själva och har veckohandlat, städat huset, varit iväg på ridning osv själva. Bebis har varit på tjejkvällar, restaurangbesök, Ullared, hotellvistelse med mina tjejkompisar osv och alla tycker han är så snäll. Men de få gånger vi är ensamma hemma han och jag och jag ska försöka få något gjort är han såå missnöjd. Spännande att se hur länge de håller i sig att han bara sover riktigt bra när de är mycket omkring honom
Låter värre än det är bebis sover bra och det han behöver, bara lite annorlunda än de andra två som vi levde riktigt bebisliv med