RUL imorse visade ett MA. Hjärtat slutade slå för ungefär en vecka sen.
Hoppas ni andra får chansen att glädjas åt era små utanför magen i sommar.
Beklagar, så himla tråkigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neej kram!!RUL imorse visade ett MA. Hjärtat slutade slå för ungefär en vecka sen.
Nej jag beklagar verkligen. Så himla orättvist! Massor med kramar till erRUL imorse visade ett MA. Hjärtat slutade slå för ungefär en vecka sen.
Var på RUL imorse. Skulle varit i 17+5 idag, bebisens hjärta slutade slå runt 16+3.nej vad synd. Hur långt var du (minns tyvärr inte)
Åh nejRUL imorse visade ett MA. Hjärtat slutade slå för ungefär en vecka sen.
Var på RUL imorse. Skulle varit i 17+5 idag, bebisens hjärta slutade slå runt 16+3.
Imorgon ska vi tillbaka för en första tablett och på måndag blir vi inlagda för resterande..
Beklagar verkligenVar på RUL imorse. Skulle varit i 17+5 idag, bebisens hjärta slutade slå runt 16+3.
Imorgon ska vi tillbaka för en första tablett och på måndag blir vi inlagda för resterande..
Oj, inser nu att det jag skrev kan misstolkas. Jag menar det fysiska så smärtfritt som det kan. Det mentala är ju på ett annat plan och får såklart ta den tid som behövsHoppas att det ni behöver gå igenom går så smärtfritt som det kan. Ta hand om varandra
Jag tolkade det som du menade, så inget misstolkande här. Jag hoppas också att det fysiska går så smärtfritt som det bara kan. Nu vill jag bara ha det klart så vi kan gå vidare sen. Känslan av att gå runt med det i flera dagar efter beskedet har känts så makabert. Imorgon är allt klart förhoppningsvis.Oj, inser nu att det jag skrev kan misstolkas. Jag menar det fysiska så smärtfritt som det kan. Det mentala är ju på ett annat plan och får såklart ta den tid som behövs
Jag tolkade det som du menade, så inget misstolkande här. Jag hoppas också att det fysiska går så smärtfritt som det bara kan. Nu vill jag bara ha det klart så vi kan gå vidare sen. Känslan av att gå runt med det i flera dagar efter beskedet har känts så makabert. Imorgon är allt klart förhoppningsvis.
Det är tur att dottern finns och är som hon alltid är.
Lycka till allihopa i framtiden, ska inte hoppa in här och dra ner tråden mer.
Jag tolkade det som du menade, så inget misstolkande här. Jag hoppas också att det fysiska går så smärtfritt som det bara kan. Nu vill jag bara ha det klart så vi kan gå vidare sen. Känslan av att gå runt med det i flera dagar efter beskedet har känts så makabert. Imorgon är allt klart förhoppningsvis.
Lycka till själv, både med det fruktansvärda och med dottern. Du drar inte ner tråden .Jag tolkade det som du menade, så inget misstolkande här. Jag hoppas också att det fysiska går så smärtfritt som det bara kan. Nu vill jag bara ha det klart så vi kan gå vidare sen. Känslan av att gå runt med det i flera dagar efter beskedet har känts så makabert. Imorgon är allt klart förhoppningsvis.
Alltså är det nån här som har eller har haft en unge som ligger väldigt långt ned i magen?
Är i vecka 27 och tycker hon borde ligga högre upp nu och inte rymmas bara där nere? Känns som hon ligger nere vid troskanten, är ytterst sällan som jag känner rörelser i navelhöjd, det är verkligen mest stök nere vid troskanten, och typ bara bakåt/neråt in mot kroppen, sällan ut mot magen.
Känns lite som hon kommer trilla ut när jag kissar liksom
Alltså är det nån här som har eller har haft en unge som ligger väldigt långt ned i magen?
Är i vecka 27 och tycker hon borde ligga högre upp nu och inte rymmas bara där nere? Känns som hon ligger nere vid troskanten, är ytterst sällan som jag känner rörelser i navelhöjd, det är verkligen mest stök nere vid troskanten, och typ bara bakåt/neråt in mot kroppen, sällan ut mot magen.
Känns lite som hon kommer trilla ut när jag kissar liksom