heartDet var en liten pojke som kom ut 16.20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartDet var en liten pojke som kom ut 16.20
Jag trodde verkligen det bara var ett stick i fingret Var på hälsoundersökning via jobbet för 1,5 vecka sedan, då kollade hon bl.a. sockret genom ett stick i fingret.
Jag är egentligen inte rädd för sprutor och blodprov, men min hjärna är tydligen Blir alltid kallsvettig och svimmar oftast
Det stod i min kallelse att det skulle vara fingret, men inte då, så det bästa är såklart att ringa om man är orolig.Ring och fråga och förbered sen med emlasalva om det är mer än ett stick i fingret.
Jag trodde verkligen det bara var ett stick i fingret Var på hälsoundersökning via jobbet för 1,5 vecka sedan, då kollade hon bl.a. sockret genom ett stick i fingret.
Jag är egentligen inte rädd för sprutor och blodprov, men min hjärna är tydligen Blir alltid kallsvettig och svimmar oftast
Rackarns, jag missade min 100-dagar-kvar-dag. 93 idag men det kanske blir 100 plus, vem vet100 dagar till BF idag. Känns som en evighet men samtidigt som alldeles för kort tid. Alla känslor på samma gång..
Hör inte till tråden, men de totalt 11 gångerna jag gjort glukosbelastning under mina 5 graviditeter så har det bara varit stick i fingret, både före och efter. Det verkar vara det vanligasteNär jag har gjort glukosbelastning ( 2ggr förra graviditeten) så har de tagit hela rör med blod. Vanlig blodsockerkoll är ju bara stick i fingret, men glukosbelastning verkar analyseras på ett annat sätt. Man brukar kunna få ligga ner om man blir yr när de tar provet.
Gnäll på så är jag inte ensam om det .Trött!! Det blev för mycket för ryggen med läkarbesök på morgonen och följa med dottern till gympan nu ikväll. Har ont!!
Gick och la mig nu för att sova men då körde grannen igång vad som låter som en flismaskin .
Längtar såååå tills vi flyttar ut på landet! Vaknar dottern finns det risk att jag stryper karln!
Lillebror håller för övrigt på att gräva sig ut strax under vänster revben, måttligt bekvämt.
Så... nu har jag gnällt klart .
Ska du sova fram till förlossningen för att slippa foglossning? Eller hur tänkte de där???Pratade just med läkaren. Deras lösning på mina problem är sömnmedicin