Alltså man häpnar ju över vården ibland.Pratade just med läkaren. Deras lösning på mina problem är sömnmedicin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså man häpnar ju över vården ibland.Pratade just med läkaren. Deras lösning på mina problem är sömnmedicin
Ska du sova fram till förlossningen för att slippa foglossning? Eller hur tänkte de där???
Alltså man häpnar ju över vården ibland.
Jag väntar fortfarande på att få komma till psykiatrin för att gå igenom mina mediciner och ev ändra nåt....väntat två månader nu. Kommer inte gå dit när/om jag får tid, det här är tredje gången de strular så jag vill inte ha med dom att göra.Vet inte om jag skall ge upp, eller ge upp. Jo jag är van att bråka om min vård och trilla mellan alla stolar som går att trilla mellan. Men nu är jag bar trött. Bad om hjälp på 15 veckor sedan men inget händer. Är tydligen jag själv som skall ringa och jaga. Barnet kommer hinna bli myndigt innan jag får hjälp.
Kunde också ringa socialen för att få hjälp, men de innebär i princip att hemvården kommer och tar med sonen på en promenad (och de som jobbar kommunalt är inte de största ljusen)
Inte enligt schema, däremot på gravidyogan och försöker göra några dagligen när jag tittar på tv.Gör ni knipövningar?
Enligt nåt schema i så fall?
Är det vanligt att man läcker urin ibland när man nyser, går det över sen eller ska man bli orolig att bli inkontinent
Gör ni knipövningar?
Är det vanligt att man läcker urin ibland när man nyser, går det över sen eller ska man bli orolig att bli inkontinent
Gör ni knipövningar?
Men det är ju jättebra att det finns såpass billig hemservice för barnfamiljer. Går sonen på tjugotimmars eller är han hemma? Där kunde du ju få vila de fyra timmarna om dagen (alt 8+8+4) plus hjälp av hemervice.Vet inte om jag skall ge upp, eller ge upp. Jo jag är van att bråka om min vård och trilla mellan alla stolar som går att trilla mellan. Men nu är jag bar trött. Bad om hjälp på 15 veckor sedan men inget händer. Är tydligen jag själv som skall ringa och jaga. Barnet kommer hinna bli myndigt innan jag får hjälp.
Kunde också ringa socialen för att få hjälp, men de innebär i princip att hemvården kommer och tar med sonen på en promenad (och de som jobbar kommunalt är inte de största ljusen)
Men det är ju jättebra att det finns såpass billig hemservice för barnfamiljer. Går sonen på tjugotimmars eller är han hemma? Där kunde du ju få vila de fyra timmarna om dagen (alt 8+8+4) plus hjälp av hemervice.
Och en läkare kan inte trolla bort dina smärtor utan det är ju tyvärr paracetamol som gäller. Sen är det jättefult av dig att sitta och skriva att de som jobbar kommunalt inte är "de största ljusen" och klaga på hur dålig vård du får trots att det finns flera alternativ som erbjudits dig.
Sen erbjöd jag faktiskt din sambo jobb i er hemstad med det dög inte?!
Jag börjar också känna att jag vill ”boa”! Känner att jag ligger efter i planeringen som sjutton. Tanken var att vi skulle renovera sovrummet innan bebisens ankomst men det projektet har avstannats pga 1000 andra saker som kommer i vägen. Så just nu är hela sovrummet kaos plus att vi inte vet vart bebisens rum ska bli. Och jag försöker ligga på sambon men det händer ju ingenting ingen barnvagn har vi köpt heller. Känner att det är jag som får styra i precis allting det var dagens gnäll
Det funkar inte riktigt så som hon beskrev dock. De ger en hjälp och stöd i vardagen, och sköter barnen tillsammans med föräldrarna. Självklart får man gnälla men då det är rena felaktigheter kommer jag alltid att korrigera. Dessutom är det så otroligt tråkigt att folk klagar på vården då sanningen är en helt annan.Jag tycker det är helt ok att gnälla av sig i en gravidtråd. De flesta av oss här inne är hormonella, har ont och är trötta och klagar över både rimliga och orimliga grejer.
(Jag skulle för övrigt inte heller vilja att random hemtjänstpersonal kom och tog med mitt barn ut en stund som "avlastning". Det låter jättemärkligt och jag förstår att @vinkelina inte är så pigg på det förslaget.)
Min är inte fullt lika lydig men i hans värld är det ju jäääääättelångt kvar till augusti visst, det är en bit kvar men planering är killar i regel usla påDet är mest jag som tar beslut, styr och ställer hemma med Fast min sambo är åtminstone lydig, han vet att säger jag att något ska göras, så är det med en gång
Här är det sambon som stressar över att få färdigt (bygger förråd på vinden), jag känner än så länge att det ju är lång tid kvar, 2 månader på dagen (om han kommer på beräknad bf) .Min är inte fullt lika lydig men i hans värld är det ju jäääääättelångt kvar till augusti visst, det är en bit kvar men planering är killar i regel usla på
Måste vara tufft vara ifrån varandra av den anledningen. Får han ringa närsomhelst eller är det begränsat?Idag är det min och pappans årsdag. Men jag har inte hört av honom på ett par veckor nu.. jaja..
Tror att grabben ligger med huvudet nedåt och sprattlar med fötterna långt upp i magen. Mysigt. Fast i natt tror jag brösten läckte igen. Mindre mysigt.
Funderar på om jag ska orka börja skruva ihop skötbordet.. möjligen sparar jag mig till imorgon då jag ska skruva en hel jäkla garderob. Visserligen med hjälp men det är bäst att passa på medan jag orkar hålla på med sånt här.