Heja heja!Hmmm undras om det är nåt på G... har haft ordentlig mensvärk, typ 10 ggr mer än tidigare sedan kl 23 typ. Det är dock inga regelbundna värkar än. Hoppas
Vore dock skönt att få någon timmes sömn först....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja heja!Hmmm undras om det är nåt på G... har haft ordentlig mensvärk, typ 10 ggr mer än tidigare sedan kl 23 typ. Det är dock inga regelbundna värkar än. Hoppas
Vore dock skönt att få någon timmes sömn först....
Fick åka in för vattenkontroll då vattnet gått. 1 cm öppen så fick vackert åka hem och vänta på att det sätter igång. Har tre värkar på 10 men de var lite svaga på förlossningen. Satans jävlar vad ont det gör nu dock. Får se hur länge jag står ut hemma........
Fick åka in för vattenkontroll då vattnet gått. 1 cm öppen så fick vackert åka hem och vänta på att det sätter igång. Har tre värkar på 10 men de var lite svaga på hförlossningen. Satans jävlar vad ont det gör nu dock. Får se hur länge jag står ut hemma........
Fick åka in för vattenkontroll då vattnet gått. 1 cm öppen så fick vackert åka hem och vänta på att det sätter igång. Har tre värkar på 10 men de var lite svaga på förlossningen. Satans jävlar vad ont det gör nu dock. Får se hur länge jag står ut hemma........
Inatt har Svea varit klarvaken mellan typ kl 2.30 och 5. Föräldrarna knappt lika vakna. Lagom övertrött baby som vägrade komma till ro, sökte bröstet men ville ändå inte ta ordentligt fatt när hon fick det och tror inte hon var hungrig egentligen eftersom hon åt den första timmen. Till sist däckade hon vid fem tiden för att vakna igen vid 7..
Som sagt är jag otroligt tacksam över att de har försvunnit så fort. Har alltid haft väldigt lätt för att gå upp i vikt så fasade för att det skulle ta lång tid att gå ner igen. Och stor kämpa på kram till dig!!Heja @Elin_B
Lyckliga du @MalanMjöl . Jag går inte upp så mycket men har jättesvårt att gå ner det igen... Sist tappade jag 2 kg på förlossningen och barnet vägde 3.3 kg.
Har varit på bm koll Idag och liten ligger fortsatt med huvudet ner men högt upp. Känner mig sliten och less på allt faktiskt. Men det är bara att fortsätta en dag i taget och hoppas på målgång.
låter underbart med nästan 5 h sömn!Hög igenkänning på det. Har haft 2-3 nätter på raken där hon varit klarvaken efter nattamning och legat och gnytt konstant... Har erbjudit bröstet men det duger inte. Förstå min lycka när jag fick sova 01-04, då gnällde hon lite men vi somnade visst om båda två innan vi kom så långt som till amning och vaknade igen vid 06.
Angående gravidkilon har jag 5 kvar som inte vill försvinna trots att det sällan blir mer än ett mål mat om dagen plus frukost.
Frank är här!!!! Han är helt perfekt. Förlossningen blev väldigt utdragen och jobbig men så värt det i slutändan. Nu ligger vi här på BB. Återkommer
Stort grattis! Så härligt med bebisen på andra sidan magen .Frank är här!!!! Han är helt perfekt. Förlossningen blev väldigt utdragen och jobbig men så värt det i slutändan. Nu ligger vi här på BB. Återkommer
Känner igen känslan. Man klarar jobba men sen är det liksom slut.Grattis till bebisen Elin!
Här rullar det på, hade en riktigt dryg dag igår med saker som strulade och tog massor av energi. I vanliga fall hade det inte varit nån fara, men jag blir verkligen helt slut när saker avviker från det normala nu för tiden. Är inställd på att jobba i princip, sen är energin slut. Värmen bidrar nog också tror jag, har haft närmare 30 grader i flera dagar här.
Hade en kund igår som levererade den skämtsamma frågan hur länge jag tänkte gå och skrota på gården (får den typ dagligen). Körde standardsvaret som brukar vara att det får väl bli till vattnet går, vilket hon tyckte var hur kul som helst. Så skönt med den typen av reaktion istället för hon som kom förra veckan, hon hade nog smällt av om jag sagt så.
Stort grattis!Frank är här!!!! Han är helt perfekt. Förlossningen blev väldigt utdragen och jobbig men så värt det i slutändan. Nu ligger vi här på BB. Återkommer
Jag har inte orkat mycket mer än att jobba senaste veckorna, så ganska skönt att vara ledig nu (jobbade sista dagen i fredags) Insåg dock i helgen att jag inte alls kände mig redo för att barnet ska komma än, hade både saker att hinna fixa, och ville hinna vila lite innan. Nu har jag i alla fall haft två dagar att göra det (i helgen hade vi besök och då blir det inte samma vila) så nu känns det lite bättre. Men jag känner mig helt nöjd med att jag lagt 2v semester innan bf, för att mentalt förbereda mig.Grattis till bebisen Elin!
Här rullar det på, hade en riktigt dryg dag igår med saker som strulade och tog massor av energi. I vanliga fall hade det inte varit nån fara, men jag blir verkligen helt slut när saker avviker från det normala nu för tiden. Är inställd på att jobba i princip, sen är energin slut. Värmen bidrar nog också tror jag, har haft närmare 30 grader i flera dagar här.
Hade en kund igår som levererade den skämtsamma frågan hur länge jag tänkte gå och skrota på gården (får den typ dagligen). Körde standardsvaret som brukar vara att det får väl bli till vattnet går, vilket hon tyckte var hur kul som helst. Så skönt med den typen av reaktion istället för hon som kom förra veckan, hon hade nog smällt av om jag sagt så.