Vad jobbigt det låter för er allihop med de små som sovit halvtaskigt, man blir ju helt slut då... Vi hade det ju så ett par nätter och har 'löst' det så att vi har gått och lagt oss extremt tidigt ett par kvällar nu. Han har somnat runt kl 19-20 och då har vi också lagt oss. I natt sov vi mellan 20-08, upphackat så klart men vi fick ändå rätt många timmars sömn där.
Idag har han knölsovit mer eller mindre hela dagen sen lunch, tacksamt då vi hade besök mellan 13.30 - 17.00 men nu är det mindre kul för han lär vakna när som = vaken kväll/natt.
Jag körde en rätt kass planering för dagen så hann inte pumpa/amma varken innan BVC eller under tiden vi hade besök utan knodd fick ersättning. Han klagade inte, men mina tuttar...trodde jag skulle dö sista timmen men ville inte gå ifrån för att pumpa så när gästerna åkte så var hela linnet och min kofta _genomsura_ utmed sidorna (kände inte det under tiden jag satt ner) och brösten var sprängfyllda. Mindre smart av mig men fick ut nästan 300 ml utan problem så fort de åkt. Första 50 ml såg ut som grumligt diskvatten innan det blev vit mjölk, aldrig varit med om innan men det borde väl vara OK att ge? När flaskan var fylld såg det ut som vanligt.