Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OK då får det bli det.. Nya Marabou maräng o nöt ska inhandlas och fyllas väskan med
packa e ju sååå segt
L var 4 mån när han hade växt ur babyskyddet
VAAA?! Finns det en marabou med maräng och nöt?! Hur kan jag ha missat detta
Då vet jag vad jag har att göra idag
Apropå ätbart att ha med sig, jag tänkte bunkra med naturdiets måltidsersättningssmoothies, såg att det var någon som tipsade om det nånstan och dom är ju faktisk rätt goda
Kamera, ska man släpa med systemkameran eller en helt värdelös digitalkamera?
Dottern föddes i v35 plus 3 och vägde 2620 så vi hade babyskydddet tills hon var ett år!
För övrigt har jag haft en seeeg dag och bebis verkar ha lagt sig i horisontellt läge igen så inget är riktigt bekvämt heller. Funderar på att försöka pigga upp mig själv med lite shopping imorgon och kanske ett IKEA-besök.
Ni som går hemma, blir ni inte uttråkade/socialt understimulerade eller har ni många att träffa på dagarna?
Oj, kära nån!
Ska vi hålla tummarna 16:15 för dig?
Varför är ni inte nervösa för!? Jag ska ju för fasen göra en hinnsvepning om exakt 3 h och har världens ångest!
Ja tack Jag är sketnervös!
Vad är digiscrapping för nåt?
Och här är en till! Min hjärna bara vägrar att fatta att jag ska bli mamma om några månader. Jag hajar fortfarande till när jag går förbi spegeln hemma och ser vilken stor mage jag har. Jag kan inte ens förknippa mig själv med ordet gravid, det går bara inte.
Det är bara rätt nyligen som jag har kommit på att man ska ha med sig något HEM från BB också! Och det är inte på prov någon vecka eller så, nej, i MINST 18 år ska du ansvara för den här lilla varelsen och inte bara se till att den överlever, den ska uppfostras till att bli en bra människa också. Och detta ska ske utan någon som helst utbildning på området ! Jag är närmast helt förstummad över att man kan anförtro något så viktigt och ansvarsfullt till någon som INTE HAR EN MINSTA ANING OM HUR MAN GÖR! Hjälp! Har jag inte tagit mig rejält med vatten över huvudet här?
Och här är en till! Min hjärna bara vägrar att fatta att jag ska bli mamma om några månader. Jag hajar fortfarande till när jag går förbi spegeln hemma och ser vilken stor mage jag har. Jag kan inte ens förknippa mig själv med ordet gravid, det går bara inte.
Det är bara rätt nyligen som jag har kommit på att man ska ha med sig något HEM från BB också! Och det är inte på prov någon vecka eller så, nej, i MINST 18 år ska du ansvara för den här lilla varelsen och inte bara se till att den överlever, den ska uppfostras till att bli en bra människa också. Och detta ska ske utan någon som helst utbildning på området ! Jag är närmast helt förstummad över att man kan anförtro något så viktigt och ansvarsfullt till någon som INTE HAR EN MINSTA ANING OM HUR MAN GÖR! Hjälp! Har jag inte tagit mig rejält med vatten över huvudet här?