Sv: Sommarföräldrar 2011
Kom på att vi fick göra ett UL också när vi var inne. När hon kände efter huvudet blev BM så osäker på om det var ett huvud eller en rumpa hon kände så vi var tvungna att se efter Och bebisen låg precis rätt, med ryggen åt vänster, armar och ben till höger och huvudet neråt. Så häftigt att göra så sent UL (38+2), man såg allting så jäkla tydligt. T.o.m. hur bebisen låg och knöt händerna därinne
Det var dåligt med ryckandet
Hon kunde iaf killa bebisen lite på huvudet, alltid nåt Men tappen var väldigt bakåtriktad (=omogen) så hon kunde bara peta runt lite utan att komma åt ordentligt. Tyvärr.
Kan säga att jag var fruktansvärt rädd innan och dum som jag var så googlade jag en massa. Och det enda jag hittade var hur jäkla ont det skulle göra Men det håller jag inte alls med. Visst, min vestibulit gjorde ont som fan, men det vet jag ju om. Själva hinnsvepningen däremot kändes knappt.
Kom på att vi fick göra ett UL också när vi var inne. När hon kände efter huvudet blev BM så osäker på om det var ett huvud eller en rumpa hon kände så vi var tvungna att se efter Och bebisen låg precis rätt, med ryggen åt vänster, armar och ben till höger och huvudet neråt. Så häftigt att göra så sent UL (38+2), man såg allting så jäkla tydligt. T.o.m. hur bebisen låg och knöt händerna därinne