Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här med glukosbelastning, är det olika i olika landsting eller får man bara göra det om man ligger i nån "riskzon"? Jag har inte gjort det och har inte hört något om att det skulle vara aktuellt. (v.32)
Min sjukskrivning gick över i HP den 7/4 En enorm skillnad, hehe!
Nenii: Jag har också en massa sammandragningar. Hinner inte mer än börja röra mig innan det sätter igång, jätteobehagligt. Och skriker min 2-åring så kommer de också på en gång.
Jag är lite nervös för bebis dygnsrytm jag med
Själv hoppas jag det är så att det blir lite lika utanför! Verkar som att bebis följer min rytm, kommer igång en kvart efter att jag vaknat, håller igång en stund mitt på dagen och sen lite småjoller vid läggningsdags.
Skogstrollet skrev:Min förra BM höjde på ögonbrynen och sa "vill du inte det..?" när hon "erbjöd" utökad kontakt med dietist. För henne var det allvarligt att jag enligt hennes lilla tabell inte bara var överviktig utan tydligen lider av fetma.
(1,63 lång, strl 40 i byxor.)
Min förra BM höjde på ögonbrynen och sa "vill du inte det..?" när hon "erbjöd" utökad kontakt med dietist. För henne var det allvarligt att jag enligt hennes lilla tabell inte bara var överviktig utan tydligen lider av fetma.
(1,63 lång, strl 40 i byxor.)
Min nuvarande BM är bättre, hon märker att jag har koll på min egen vikt och säger inte så mycket. Jag sa från början att mitt mål var att inte gå upp så mycket så jag väger mig själv och berättar hur det går när vi träffas.