Sv: Sommarföräldrar 2011
Oh här är det tvärt om, växer inget hår ngnstans!!!! Oh kan meddela att jag har kol-svart hår i tagel-kvalité från stor-tårna upp till halva magen i vanliga fall!! Kan lova att jag av mina lena sexiga ben
synd bara strikte resten av mej är så himla sexig just nu
ALLA:
Jo, detta med ohkänna sej sexig ohfå till det mellan lakanen.... Nix, går icke
Oh lusten är det absolut inga fel på
Vi kommer igång så fint båda tvår det väl blir (vilket är väääälzigt sällan nu desista veckorna), men sen liksom.... Ja jag vet intevad de blir...... Vet inte om det beror på mej att jag känner mej osexig, eller om det är sambon som tycker jag är osexig eller rädd att skada mej. Sist frågade jag om han tyckte sexet var jobbigt nu när magen verkligen kommit, men på den frågan fick jag ett ilsket NEEJ, och en mkt sur sambo som efterförljd. Ja ja, försöker att inte ta så hårt på detta oh de går bättre oh bättre, men tråkigt när lusten facktist finns!!
Fredag nästa vecka är det dax för besök hos BM igen. Hoppas man får moderskapsintyget då så detta krångel med fk kan börja. Varit inne flera gnger på deras hemsida oh försökt läsa på, men blir tjut-färdig varje gng. Vilket krångel.... Dagar hit oh dit oh Jisses..... Tur jag har många vänner som redangått igenom detta så man kan få hjälp!!
Idag var vi iväg på tillväxt-kontroll och köns-bestämning. Allt såg bra ut, och i magen bor en liten flicka
En väldigt vrång sådan, hihi
Hade bara bokat ett vanligt UL men kom därifrån med 3D bilder då lillan vägrade visa oss ansiktet och det var lättare med 3D att få en skymt
Såååå häftigt!!
Vi skrattade gott kan jag lova. Han som gjorde ultraljudet buggade oh knuffade oh pratade med magen min utan att lillan rörde en fena... Eller ja, hon rörde sej inte som han ville iaf. Då säger han till slut ""det var mej då en väldigt envis tjej detta"" . Sekunden efter att han uttalat orden ser vi på skärmen en hand dyka upp och gör tummen upp!!!
Undrar jag hur detta ska sluta haha!
Idag är vi i v 24+0 och i måndags var första gngen som sambon fick känna sparkar. Sparkarna har verkligen ökat enormt i styrka denna vecka, och även i antal, helt underbart!!
Måste fråga... Äter ni järn-tabletter oh hur går det med era magar? Jag äter Niferex oh har hittills klarat magen med hjälp av kiwi och Activia men nu börjar de bli tråkigt. Visst, ja får gå på toa oh så, men det är absolut inte bra!