Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag un i vecka 19 IGEN (blev ju framflyttad på UL). Snart halvvägs, IGEN. Det går uppenbarligen utmärkt att resa i tiden .
Jag misstänker att jag har lite ont av foglossning, men hur vet man om det är det eller något annat? Kan man göra nåt åt det? Min BM sa bara att det är normalt att ha lite ont...
Så säger hon; "Ja, jag blev farmor i måndags". Apråpå ingenting annat, förutom min mage som hon uppenbarligen gjorde en korrekt bedömning av.
*
Jag misstänker att jag har lite ont av foglossning, men hur vet man om det är det eller något annat? Kan man göra nåt åt det? Min BM sa bara att det är normalt att ha lite ont...
Jag upptäckte förresten ännu en grej att lägga på minuslistan.. Visst har jag läst om att man kunde få pigmentförändringar och därför ska sola försiktigt.. Men jag trodde att det var lika med kanske nån fläck här och var och kände att den risken inte var värd att slita sig ifrån vårsolen för.. Men jo tjena, det ser ju ut som att jag har MUSTASCH Är jättemörk över överläppen, sådär härligt smutsmörk, ser liksom inte ens solbränt ut
Jag upptäckte förresten ännu en grej att lägga på minuslistan.. Visst har jag läst om att man kunde få pigmentförändringar och därför ska sola försiktigt.. Men jag trodde att det var lika med kanske nån fläck här och var och kände att den risken inte var värd att slita sig ifrån vårsolen för.. Men jo tjena, det ser ju ut som att jag har MUSTASCH Är jättemörk över överläppen, sådär härligt smutsmörk, ser liksom inte ens solbränt ut
Btw. Idag på morgonen ringde jag min mamma och sa:
"Hej mamma. Duuuu.... Jag var till barnmorskan i morse. De hittade en till....."
"VAAA?? En till....?? Du skojar...............?"
"Nä de hittade en till. De är två....."
*tyst paus*
"Du skojar.....? Du skojar.....?"
"Det förklarar ju varför det sparkar överallt hela tiden."
"Men hääärregud.... säg att du skojar....?"
(jag kan höra på henne att hon börjar tro på det )
"Tja.... Det är ju första april idag..."
"FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN..............!!!" *klick*
Hon blev så förskräckt över att gått på skämtet att hon tappade koncepterna helt....!! Jag ringde upp igen och vi bara garvade!