Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
..
Annonsen för mitt vikariat ligger ute nu, känns jättekonstigt. Jag är beräknad till 18 aug och vikariatet sträcker sig från juli 2011 till o med feb 2012 med ev förlängning. Tycker det var skitsvårt att avgöra.. Jag satte så pass kort för jag vill ha möjlighet att komma tillbaka om det skulle vara så.. Det börjar redan i juli på grund av att den nya ska skolas in innan jag går. Lite optimistiskt av min arbetsgivare kanske, men vi får hoppas att jag mår lika bra då som nu. Planerar att ha så lite semester som möjligt (för att spara till nästa år) men kanske att man kan gå i månadsskiftet juli/aug. Vet inte alls om jag är alldeles för optimistisk nu men vi får väl se. Min arbetsgivare är väldigt flexibel och går att diskutera med så det ska nog lösa sig
Nope, det är du inte ensam om.
Jag fokuserar på det praktiska och sedan igår står nu en kombi på uppfarten, lite mer bebiskläder finns i garderoben och vi har provrullat lite barnvagnar. Men det är ju de lätta bitarna...
Att jag ska bli mamma har jag fortfarande inte fattat. Eller hur det ska gå.
Jag hittar inget på FK's sida om det efter en snabb koll. Så här står det "I länder utanför EU/EES och Schweiz har du med några undantag inte rätt till vård. För att få ersättning för sjukvårdskostnader i de länderna behöver du en privat reseförsäkring." och det verkar ju ni redan ha ordnat med
Tack, då har vi kanske fixat allt det där nu och kan börja tänka på resten? Det händer så mycket nu så det är svårt att hålla ordning på gröthjärnan.. Bla. begravning av farfar imorgon, trist att han och bebis inte fick träffas.
Hej!
Vad många det börjar bli!
Är man patetisk om man inreder gossebarnets rum i oliak blå toner?
Har målat en ljusblå fondvägg idag och har en vanlig vuxensäng med mörkblått överdrag som myssoffa därinne. Dessutom en del andra blå detaljer på möbler. Och det ligger en ljusblå trasmatta i ett hörn och skräpar - funderar på att tvätta upp den...
Vilken annan färg är fint till blått?