Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i v25 nu o har gått upp 9 kilo. Får panik för ja vill inte köpa massa andra jävla kläder
Angående ridningen så hade ja nog kunnat rida om det inte hade varit för att ja just nu har en 4åring med massor av trots. så ja vill inte ta en utmaning me honom som jag inte reder ut för säkerhetens skull. han får stå nu fram till hösten med lite longering o tömkörning nån dag i veckan istället.
Jag är såklart alldeles lyrisk över d lilla livet i magen men graviditeten hade ja klarat mig utan..skit e det
Kl
Ska till BM nästa gång den 4 april och då kanske det blir en spruta eftersom jag är Rh- och mannen Rh+.
.
Nu blev jag nyfiken, har de kollat Rh-faktor på din man? Eller vet man sånt på något annat vis?
Jag är nämligen Rh- men har inte hört något om en spruta, inte heller har någon frågat om min sambos blodgrupp..
KL
Är i v 22+5 och har ingen aning om hur mkt jag gått upp.
Hade sen inskrivning, v 15, och vart då positivt överraskad över min vikt. 173 cm lång och 68,5 kg. Kändes som jag skulle väga så mkt mer då, så som sagt, det var en glad överraskning. Har heller ingen aning om vad jag vägde innan jag vart gravid, så jag får börja kolla på vikt-uppgången från v 15 helt enkelt. Äger ingen våg, så nästa växling blir hos BM i v 25.
Ni pratade lite om hur ni mår oh så och hur det är att vara gravid.
Mina första veckor av graviditeten var de värsta i mitt liv, utan att överdriva!! Illamående och kroppen och knoppen löpte amok, deppig oh fy vad hemskt det var, och inte kunde jag styra mej sj oh mina känslor ländes det som.
Iaf så som tur var så vände det oh jag måde bra oh var glad. Är fortfarande glad, men mår vansinnigt dåligt av att känna att lår oh rumpa blivit större, känner mej svullen och degig helt enkelt.
Jag kunde i min vildaste fantasi inte tro att jag skulle känna så här!!!!! Jag Trode jag skulle vara stoltast i världenöver min lilla kula oh kropp, men njaaee, visst är kulan underbar men all "degig-het" vore toppen oh slippa!!!!
Har alltid varit smal oh tränad så denna känsla gör mej stundtals tokig!!
Gosiga kulan på magen vill jag gärna ska synas, men jag hittar inga kläder som sitter bra!! Visst linnen oh längre tröjor fungerar finfint, men d där med byxor alltså.... Har ett par vanliga jeans med mkt låg midja som fortf passar, annars är det mjukisar eller mamma-byxor oh mamma-byxorna med mudd är så..... Ja vet inte, men får en så "trulsig" känsla av dom...?
Tur iaf attnär man mår som pest, så piggar lilla raringen i magen upp mej med små knuffar oh sparkar Just då glömmer man allt annat