Sv: Sommarföräldrar 2011 del tre
KL
Varning för gnälligt inlägg, men måste.....
Har kännt mej allmänt ur gängorna sista veckan. Vet inte varför...?
Vissa nätter har det blivit lite sömn, men andra desto mer, så inte ngn sömn-brist som är "värre än vanligt".
Känner mej ändå trött/seg, har fruktansvärt ont i svanken, och ja...se bild:
http://i15.photobucket.com/albums/a382/jezzie-/skelett_22758428_73067334.jpg
Har ni tips på vad det kan bero på, eller vart jag kan vända mej för att få hjälp med detta? Är det "kot-knackare", massör?
När jag var gravid var det på detta ställe som jag kände mej stel och öm efter ridning. Men bara jag vilade så var jag alltid smärt-fri dagen efter ridning.
Detta påverkar våra annars långa promenader, gör inte ont när jag rör mej, men blir desto värre efteråt.
Sen efter ett samtal med en nära vän i eftermiddags blev jag förvånad/fundersam/smått chockad, då det hon sa/menade inte alls är likt henne.
Bl a så innehöll våran prat-stund, att komma igång med träningen igen.
Hon talade i princip om för mej att min unge åt ju minsan både pure (lunch-tid) och gröt (innan kvälls-ammningen), så jag var bara pjoskig och "omöjlig" (som i lat och inte vill träna) som inte kunde lämna henne hemma hos sambon ngra längre stunder för att åka och träna.
Det är ju såhär att det är SMAKportioner, och vi vill ge dom ungefär samma tider varje dag. Löjligt enligt henne.....Jo visst kanske, men alla gör vi väll olika? Och nog lämnar jag henne med sambon för att åka och rida på helgerna, eler handla eller vadsomhelst. Men jag kan ju inte lämna dom hur länge som helst då hon ammas varannan-var tredje timme dag-tid.
Ja ja, detta att jag reagerade som jag gjorde på vad hon sa, har säkert att göra med att jag kännt mej lite ur gängorna, men blev ändå lite chockad trots att det absolut inte är ngt att bry sej om.